|
کد خبر: ۲۲۹۷۷۵

عکس| تصویر پیکر بی جان «نیکا شاکرمی» پس از خودکشی

عکس| تصویر پیکر بی جان «نیکا شاکرمی» پس از خودکشی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از پیکر بی جان نیکا شاکرمی پس از خودکشی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصویر که خبرگزاری میران منتشر کرده، با دستور قضایی و حضور سرتیم بررسی صحنه، محل کشف جسد نیکا شاکرمی مورد بازرسی قرار گرفته و در اولین تماس سرتیم بررسی صحنه با بازپرس عنوان می شود جسد دختری در حیاط خانه افتاده است و در بررسی های دقیق از پشت بام مشرف به حیاط مشاهده شد یک عدد کوله پشتی و یک دستگاه گوشی موبایل روی تیرآهن گذاشته شده بود.

توجه: اگر در ایران هستید و به هر دلیلی تصمیم به خودکشی دارید، پیش از هر اقدامی با شماره 123 اورژانس اجتماعی تماس بگیرید.

عکس تصویر پیکر بی جان نیکا شاکرمی پس از خودکشی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس جسد نیکا شاکرمی در حیاط خانه

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
ناشناس
-
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
مرگ بر کافرهای داخلی و خارجی و منافق که بخاطر رواج هرزگی جوان‌ها رو به انحطاط و بیماری کشونده و از مرگشون هم سواستفاده میکنن
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
برای شکستی که از طرف نیروی نظامی ایران خوردند دوباره پرونده دروغای تکراری شون رو باز کردند مهم اینه که مردم ایران دیگه فریب اینا رو نمیخورن مگه مزدوران جیره خوارشون
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
آخر عاقبت فرزندان زنان ظاهراً خانه و خانواده دار که
سرکرده باندهای خانواده گی و محلی بودند
وبا جمع آوری سیگار دولتی در سالهای جنگ ۸ساله
طلا و جواهر اندوخته اند
دختر دمر ، یا پسر سرنگ هروئین در رگ=اوردوز
پاسخ
مصطفی
-
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
چقدر این صحنه دردناکه فقط من می‌دونم سقوط از ارتفاع چه مزه ای داره پارسال تجربه کردم
یه نگاهی به پاها و استخوان های خرد شده اش بندازید ببینید بعد از شکستگی از حالت طبیعی خارج شده مچ پاش چطور تابیده بنده خدا این چه خریتی بود کردی آخه نونت نبود آبت نبود
به هر جهت خدا رحمتش کنه انا لله و انا الیه راجعون
گول و فریب بی بی سی و شبکه های معاند ضد ایرانی رو نخورید به خدا اینا خیرخواه شما نیستند می‌خوان از عواطف و احساسات مردم برای مقاصد شوم خودشون بهره ببرند که همان آشوب و اغتشاش در کشور و نا امنی در کشور است
پاسخ
زهرا
-
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
صطفی لعنت بر تو امثال تو، نیکا شاکرمی تو اعتراضات بود فیلمشم موجوده چه خودکشی آخه کثافت شماها آخه چه قدر وقیحید
پاسخ
مصطفی
-
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
زهرا راست میگی به خاطر حضور در اعتراضات این اتفاق براش افتاده چون منم به خاطر اعتراض رفته بودم روی پشت بام داد بزنم یه نفر که فکر کنم روح ملکه الیزابت بود من رو هول داد افتادم پایین ولی نمی‌دونم چرا عکس من منتشر نشد
آدم احمق
پاسخ
آرامش
-
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
خدا از پدر و مادرش نگذره خدا از خاله اش نگذره این بیچاره رو به این نقطه رساندن ازش سرپرستی نکردند خدا روشون رو سیاه کنه.
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
خفه شو مزدور اسرائیل و منافقین با نام کاربری زهرا که بخاطر هرزگی شماها یه عده که خانواده‌ی قوی نداشتن، از طرف خود و خانواده شون ضربه خوردن
پاسخ
کیوان گیتی نژاد
-
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
من کاری ندارم مثل اون خانم که ملکه الیزابت به قول خودش حالش داده و یا حولش داده یا داره نمی دونم به زبون بی زبانی به کشور و مسئولین ما و ملتی که کم داغ ندیدند به واسطه این خیابون گردی های یک مشت اول بی کار و آسمون جول که کمبودهای زندگی شون و بر خلاف هم سن های خودشون که در همون کوچه و همون محله حالا یکی در قالب رفته گر یکی در مقام یک منشی و دیگری مهندی دکتر و وکیل که هر یک اول به مقتضیات زندگی خودش و تلاش و نوع بهره وری از نظام اقتصادی و ملی خودش جواب تلاش ها و سخت کوشی ها حالا ۲۰ درصد نگیم که بگیم ۵۰ درصد که درستش همون ۲۰ درصد چراکه چند درصد مردم نه نه بابای پولدار دارند که اکثرا با تلاش خودشون تونستند موقعیت اجتماعی خودشون در جامعه کنونی و قدیم ما تثبیت کنند که اگر می گید زمان شاه همه دکتر و مهندس بودند که ارواح باباتون که حلبی آباد مال عمه شیخ صفیه دین سلمان رشدی بود درست و مردم هم ۹۸هشتم درصد از شیکم سیری اومدن خیابون و علیه شاه شعار دادن و حکومت طاغوت سرنگون کردند انقلاب اسلامی و آخوندا به زور تفنگ مردم را به جمهوریت اسلامی به پای صندوق های رای نشاندن و اینهمه سال با همه تبلیغاتی که تا گروهک منافقین خلق که جز چندتا آدم بی بته در کل دنیا همه از این گروهک ظالم و پلید بیزارند می گفتند نه به جمهوری اسلامی ولی مردم پای صندوق ها اومدند بگذریم از مسئله دور نشویم ]]]][[[(*(([(دوستان و دشمنان محترم جامعه و نظام در جنگ میان جمع خواصی فتنه گر و آشوب طلب با کل جامعه و نظام که به صغیر و کبیر رحم نمی کردند مثل اون ککتل و مولوتوف که بی هدف به آسمون می انداختند و مهم نبود تو سر پاسدار یا خود معترض یا یک بیچاره کارگر به مقصد منزل که در گیر محاصره آن آشوب طلبها گرفتار مانده بود از سر بدشانسی توسط اون بیچاره خراب شده بود این جماعت معترض کشتن شون چه سودی برای نظام داشت؟مثلا همین نیوشا و همین خانم مهسا امینی و خیلی از مردمی که مثلا اون کودک ۷ ساله ای که در خیابان به گلوله خشم جمعی فتنه طلب از پا درآمد چه سودی برای نظام و کشور کشتن شان عاید نظام و یا چه شری را از سر مسئولیم کشور به قتل رساندن این افراد ببار می آورد که با زنده بودنشان نظام ما رو تهدید می کرد مثلا همین تومان صالحی کاری داشت با توجه به پیشرفت‌های ژنتیک. انواع داروها و سم های کشنده یا مثلا با یک تصادف یافتگی به درک واصل نمودنش که اکنون با اعلام حکم اعدام اش بخواد اینهمه رسانه آشوب طلب و منافق و خارجی را هوشیار و بهانه به دستشون بده برای بدگویی و پرونده سازی علیه نظام که یک تصادف ساختگی یا هر دردی درمون دیگر برای کشتن اش که بخواد با بوق و سرنا کردن اعدامش همه مخالفین نظام را به تحرک وا داره؟بی شک نه و اینکه نیوشا اگر نمی مرد یا کشته نمی شد آیا بیشتر از حالا که دنیایی از دشمنان و رسانه های خارجی و چند آشوب طلب آلاف و بی جربزه که کمبودهای اجتماعی خود را سعی می کردند یا برای پناهندگی بعد از دستگیری یا نظام یل گروهکی که به امید تغییر نظام که بعدا در اون برگزیده یا یک سری که اینها اکثریت آنان هستند که تحت القائات شبکه های مساعد و گاها منافقین خلق و سلطنت طلب که نیم پهلوی و مریم غزلانزو یا رجوی که بر پایه یک ازدواج ایدئولوژیک با دست همسر خودش داده شد بقل مسعود رجوی مثل زن اولش و دومی که اولی به تله خود و دومی زمانی که دید بنی صدر مثل خودش یک آسمون جول بیکاره است دخترش پس داد و رفتن چشم اش زن ابریشم چی و چون منشی اش بود مثل فیلم اون نماینده بیمه که فیلم اش درومد آره که به وقت اش اونم نوبتش میرسه و این جماعت بخور آشی که تصور می کنند با رفتن نظام نیم پهلوی فرداش با اسکورت هواپیماهای آمریکا انگلیس و فرانسه آره میان باید بگم پدرش رو بعد از اخراج از ایران در تیمارستان اسکان دادند و حتی جنازه اش رو هم اجازه خاک ندادند و مجبور شدن در مصر خاکش کنند و اگر فکر کردی این بابا نیم پهلوی که دماغ اش مامان اشرف پاک می کنه به گفته هم کیش اش روح الله زم مامان پهلوی شب هایی که خواب زده میشه روی صندلی حال در حالی که از رژه ارتش سان می بینه آروم از گردنش می گیره با یک پس گردنی به اتاق خواب می بره آره عزیزم آمریکا منافع می خواد انگلیس انجمن فراماسونری اش اجرا کننده این خواسته است اساسا پدر نیم پهلوی ام آکل به رضا خان گفتند که قراره دوباره قاجار بیاد و بگذریم با رشوه و توافق بین آمریکا و انگلیس بلاخره بگذریم پس دوستان نظام در برابر این آشوب طلب کشتن یک توده ای نفوذی یا منافق خلق سرکرده یا پهلوی مدار امول و آن سرتیپ مخفی و یا منصوب یا نقشه گردان حرفه ای تعلیم دیده در موساد اگر بگیم نظام بخواد با مرکز سودی عایدش بشه که به بعد اعتراضات بوق و سرنا کردن یک مشت فتنه گر و آشوب طلب ارزش چنین ریسکی داره تا اینکه یک دختر مبتلا به بیماری دوقطبی که هر شب به زور اکس خوردن و شیشه کشیدن و مست لایعقل کردن که ترک تحصیل کرده جز احمق طرفداران شیطان پرستی که به دلیل اینکه فقط با خدا دشمن آن دندون گرگ بر دهان میزاره عکس یادگاری می گیره و مرگش و کشتن اش اینقدر ارزش داشت؟یا می گید نظام پیش بینی نمی کرد؟بگیم درست می گید ولی کشتن این فرد بیمار.روانی چه تاثیری داشت در اعتراضاتی که جماعتی مزدور آن را به اغتشاش کشیدن و وقتی پای نظام کفر و اسرائیل را دیدند در اعتراضات کشیده شده به سریعترین وصع ممکن خود را از وسط هیاهو و استفاده دشمنان خودشون عقب کشیدند و باعث شد یک مشت مزدور و یک مشت احمق مثل نیوشاهای نوعی که خودشون هن مقصر نبودند بیشتر به دلیل بیماری و کمبود فهم اجتماعی و آرزوهایی چون نیم پهلوی و رژه یا سان ارتش دیدن در پذیرایی فکر می کردند حکومت عوض شه اونو دیگه از دیوونه خونه و خود خونه و جمع ارازل و اوباش عرق خور اکس انداز و شیشه کشی که هر شب پیش از تظاهرات خودشون توپ می کردند و به خیابان می آمدند و آن شب هم دیگه توپ توپ بود که فکر کرد هواپیمای نیم پهلوی تو حیاط اون خونه ست رفت سوار شه که دید کف حیاط خونه مردم خونی کرده برای نظام ما هم اینهمه سخن پدیدار شده که این چیزا طبیعی ولی عقل خوب چیزی باقی اش خودتون انصراف دارید تحلیلی کنید با تشکر کیوان گیتی نژاد یک شهروند معمولی که می تونید بگید اطلاعاتی و اومده ما رو فریب بده که درسته شما درست می گید احسنت به هوش و ذکاوت شما
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
کلیپهای زیادی از سرکوب ملت ایران هست حتی زدن تیر خلاص و شکنجه در حیاط مدرسه و هل دادن دختری که روی نیمکت پارک نشسته که سرش به زمین میخوره سند زیاده ولی کسی رسیدگی نمیکنه مثل زدن هواپیما با موشک سپاه که پنهان کردند و کسی استعفا نداد در مسائل دیگر مثل زمین خواری لوط و کارهای زشت دیگر البته این پنهان کاری ها به خاطر مصلحت هست و تو چه میدانی مصلحت چیست
پاسخ
علی
-
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
خیلی انتر آشغال میبینی بهت فشار میاد. زود گورتو گم کن برو
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟