|
کد خبر: ۲۳۲۰۲۱

اعلام 5 روز عزای عمومی در ایران

اعلام 5 روز عزای عمومی در ایران

به گزارش سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی 5 روز عزای عمومی در ایران اعلام کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: اینجانب پنج روز عزای عمومی اعلام می‌کنم و به ملت عزیز ایران تسلیت می گویم.

رهبر انقلاب تاکید کردند: جناب آقای مخبر طبق اصل 131 قانون اساسی در مقام مدیریت قوه مجریه قرار می‌گیرد و موظف است به همراهی رؤسای قوای مقنّنه و قضائیه ترتیبی دهند که ظرف حداکثر پنجاه روز رئیس‌جمهور جدید انتخاب شود.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عزای عمومی در ایران برای شهادت آیت الله رئیسی

ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
ناشناس
-
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
آقای رئیسی خدا رحمتت کنه
لعنت بر پدر و مادر دشمنان تو
پاسخ
شیوا
-
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
خدا بیامرزه ایشون و همراهانشون رو
پاسخ
مهران
-
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
انا لله و انا الیه راجعون
پاسخ
امیر
-
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
?????
پاسخ
زهرا
-
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
دختران مردم رو با زور پتوپیچ میکردند و حالا خود پتوپیچ شدند
زمیییین گرده
دیلی سانسور نکن
پاسخ
محمد
-
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
حق الناس را خداوند نمی‌بخشد.
بنده به عنوان یک رعیت هیچ مقامی را در بعد از انقلاب نمیبخشم چون حق من را بعنوان یک ایرانی پایمال کرده اند.
پاسخ
کسری
-
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
احمق پس اگه قبول داری، تمام اغتشاش گران ، برای ناامنی و فحاشی و آشوب فکر کن پتو پیچ شدند .. انقدر نفهم هستی که ناخاسته ، بی احترامی به کشته های اغتشاشات هم میکنی
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
عکس دخترای ایرانو با هلیکوپتر
رئیسی زدن تو هوش مصنوعی
عکس معناداری ازش در اومده
موهای بافته دخترا
داره هلیکوپترو میکشه پایین
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
لعنت بر خودتو و پدر مادر احمقت
پاسخ
شاکری
-
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
زهرا سلیطه عضو سازمان تروریستی منافقین...از مریم رجوی چه خبر؟
پاسخ
آسایش
-
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
زهرا نگفتی اون منافقین اعدامی تابستان ۶۷ چه نسبتی باهات داشتن...منافق کثیف
پاسخ
سهراب
-
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
????
پاسخ
زهرا
-
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
دقیقا یک به یک تقاص کاراشونو پس میدن
خیلی جالبه از بین سه هلی کوپتر فقط این هلی کوپتر سقوط کرد
حتی خدا هم ناراضی بود از حکمرانیش
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
زهرا سایبری ها بهت حمله کردن
بیا اینم قلادشون
دور گردنشون ببند دختر
اینا هارن
کم میارن تهمت میزنن
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
حجاب اجباریم حق الناسو
چون همچین چیزی اصلا وجود نداره
اگه عدالتی باشه
اون دنیا باید به پای زنهای ایران بیافتن
هم مسئولین هم اینا که بابت حجاب
این همه به جنس زن فحاشی می کنن
همتون حق الناس گردنتون هست
چون واسه یه موضوع از شکم در اومده به جنس زن آزار رسوندین
پاسخ
آرامش
-
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
آه ای مسافر تمام جاده ها، چرا شبانه کوچ میکنی؟
دلم گرفت از این سفر، دلم گرفت، چه غَمگِنانه کوچ میکنی، خدا رحمتشون کنه.
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
من بجای زهرا جواب میدم
با زهرا نسبتی نداشتن
ولی تو دهن اجداد تو دستشویی کرده بودن
پاسخ
زهرا
-
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
احمق اون فیلم رو برو ببین که گشت ارشاد زنان رو با پتو میگیره کاری با کشته شدگان اعتراضات ندارم
پاسخ
رضا
-
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
قدیم می‌گفتند صبر کوچیکه خداوند چهل ساله حالا شده چهل و پنج سال. خدارو شکر که نمردیم و ایمانمان به خدا بیشتر شد.
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
این دولت واقعا خیلی خوب
دولت های قبلی خیلی گشت ارشاد رو جدی می‌گرفتن ولی دولت رئیسی حال دیگه ای داشت، گشت ارشاد بود ولی خیلی شل تر از قبل بود، قشنگ هرچقدر می‌خواستیم لخت می‌شدیم و هوس بازی میکردیم. البته که الان هم اینطوریه ولی دست رئیسی درد نکنه که زمینه عشقبازی رو برای ما بهتر کرد????
پاسخ
آرامش
-
۰۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
یک قسمتی در مختار هست که اون شرطه وِساطَتِ میثم تمار رو میکنه به بن زیاد میگه: قربان سرت، این پیرمرد دیگه نونش رو خورده دِشداشَش رو پاره کرده حالا قصه ی رئیسی هم همینه او دیگه نونش رو خورده دشداشش رو پاره کرده بچه هاش بزرگ بودن ازدواج کردن کاری در این دنیا نداشت خدمتی کرد و رفت به سلامت،تو که داری میگی کُتلِت شده ضرر میکنی اصلا"از صبح تا شب در برنامه هاتون بگید آرامش کوکو شده باسن شما میشه پاره بر من چه ضرر داره؟ همه ی مردم در مرگ این ۴ عزیز ناراحت نشدن یک نفر داشت بلند بلند شعر های ناموسی تتلو رو میخوند بعضی ها با لباس صورتی و سبز و سفید آمده بودن بیرون،میخوام بگم اون ها با اعمالشون رفتن این قدر خوشحالی کنید تا جونتون بالا بیاد.
پاسخ
بردیا
-
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
محمد تو که میگی من دو ساله دانشجو هستم ، چطور۵۰ سال پیش، قبل از انقلاب ، رعیت بودی ؟ ? رعیت های قبل از انقلاب فقط روی زمین اربابها کار میکردن ، پس تو هیچ حقی از انقلاب نداری. همون رعیت بی مزد و مواجب شاهت باش?
پاسخ
نگین
-
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
شماها چی ؟ که دستورات خدا رو انجام ندادید ؟ اون دنیا جواب خدا رو چی میدید ؟ بخاطر ولنگاری ، چقدر آدم کشتید ، بیت المال رو خراب کردید، جواب خدا رو چی میدید؟ اهانت به قرآن و پیامبر و امام و بنده خدا کردید اون دنیا جواب خدا رو چی میدید؟ از این مظلوم نمایی ها ، یزید و عبیدالله هم جلوی بانو حضرت زینب و امام سجاد (ع) کردند !!! آقای زهرا ،نادیا محمد ،ناشناس ، اسم دیگه ای که نداری ؟
پاسخ
الهه
-
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
همه می دونن که زهرا نادیا محمد و ناشناس یکیه !! پس زیاد نجاست خوری نکن
پاسخ
سپهر
-
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
احمق لباسش در اومده نمیپو شه، مجبور میشن پتو دورش بگیرن ، آخه شماها خودتون که حیا ندارید ، بقیه برای شماها حیا میکنن
پاسخ
ماندانا
-
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
درست میگی خدا از طریق مرگ انسانها از نارضایتی حکمران هاش خبر میده ! مثل مغول ها سالها که هزاران نفر را کشتن ولی خدا نگاهشون کرد .... مثل هیتلر که سالها هزاران نفر رو کشت ولی خدا نگاهش کرد.... مثل صدام که هزاران نفر حتی مردم خودش رو کشت ولی خدا سالها نگاهش کرد ... مثل اسرائیل و آمریکا و انگلیس و....که خدا چون خیلی خوب هستن نگاهشون میکنه و تقاص نمیگیره چون جنین فلسطینی که در شکم مادرش کشته میشه، گناهکاره ... گم شو کافر شیطان صفت
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟