الوعده وفا؛ هشدار دادستان کل کشور درباره بی حجابی در فضای مجازی
به گزارش سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد موحدی آزاد، دادستان کل کشور در مصاحبه ای از ضرورت برخورد با ترویج بی بند و باری و بی حجابی در فضای مجازی سخن گفت.
دادستان کل کشور تاکید کرد: ورود فراجا و دستگاه قضایی برای مقابله با بی بند و باری در حوزه حجاب چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی یک ضرورت است.
- بیشتر ببینید:
- بالگرد رئیس جمهور را پهپاد سپاه پیدا کرد یا آکینجی ترکیه؟
- افشاگری جنجالی وکیل احمدی نژاد از آمنه سادات ذبیح پور
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
توضیحات دادستان کل کشور برای مقابله با بی حجابی در فضای مجازی
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
ناشناس

۰۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
عرزشی های فضول فضولی موقوف # دست از دخالت و دلسوزی برای زنان و دختران خواهان برهنگی کامل بردارید...اونها برهنگی کامل رو دوست دارن?خب ما هم تجاوز کردن به اونها رو دوست داریم?دوست داریم نیازجنسی مون از طریق اونها برطرف بشه?خودشون هم راضی هستن? و لذذذذذذت میبرن?خب این کجاش اشکال داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟?هزاران بار لعنت بهت اگه یک کلمه سانسور کنی دیلی حجاب
مصطفی

۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
ببین چجوری مجبورت کردم اعتراف کنی!!
من که میدونستم داری آتیش میگیری
حسود
خخخخ
ما خودمون قام قمارخونه ایم
باید بیای زیر دست خودم شاگردی
من که میدونستم داری آتیش میگیری
حسود
خخخخ
ما خودمون قام قمارخونه ایم
باید بیای زیر دست خودم شاگردی
شارمین

۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
مصطفی اینجا تو تهران خصوصا شمال شهر تا دلت بخواد داف های خوشگل سرخ و سفید دنبال پسرها میگردن باهاشون برن خونه خالی...بهترنیست آزادشون بذاریم؟؟؟
مصطفی

۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
همین حالا هم آزاد هستند
مشغول سرویس دهی با قدرت چند اسب بخار به صورت شبانه روزی خخخخ
چهار روز پیش (محل کار بنده) کنار یه زمین خالی که چند تا خونه هم کنارش بود چند نفر به دو دختر جوان فاسد ززا در حال تجاوز بودند آخراش بود البته به خواست خودشون!!
بنده همراه عمویم رسیدیم تا ما دو نفر رو دیدن کشیدن بالا و فرار! یه مشما پر از کاندوم و دستمال کاغذی انداختن بیرون و فرار!
بعله داداش من که میدونم شعار زن زندگی آزادی برای چی بود
برای همین کارهاست
فقط میخوام به اون دخترایی که میگن ما آزادی میخوایم بگم آزادی شما قبلاً در خونه خالی به اثبات رسیده
آخه میگن ما فقط میخواهیم بدون لچک باشیم
من بهشون میگم مشکل شما لچک نیست
اگه جلوی شمارو نگیرن شورتتون هم در میارید
بالاخره ما هم مجرد هستیم حوس میکنیم خیلی حوس میکنیم بسیار بسیار زیاد! جوری که از تو حلقوم میزنه بیرون ولی از گناه جلوگیری میکنم
قبلاً آره ولی حالا در حد تماشا و متلک
مشغول سرویس دهی با قدرت چند اسب بخار به صورت شبانه روزی خخخخ
چهار روز پیش (محل کار بنده) کنار یه زمین خالی که چند تا خونه هم کنارش بود چند نفر به دو دختر جوان فاسد ززا در حال تجاوز بودند آخراش بود البته به خواست خودشون!!
بنده همراه عمویم رسیدیم تا ما دو نفر رو دیدن کشیدن بالا و فرار! یه مشما پر از کاندوم و دستمال کاغذی انداختن بیرون و فرار!
بعله داداش من که میدونم شعار زن زندگی آزادی برای چی بود
برای همین کارهاست
فقط میخوام به اون دخترایی که میگن ما آزادی میخوایم بگم آزادی شما قبلاً در خونه خالی به اثبات رسیده
آخه میگن ما فقط میخواهیم بدون لچک باشیم
من بهشون میگم مشکل شما لچک نیست
اگه جلوی شمارو نگیرن شورتتون هم در میارید
بالاخره ما هم مجرد هستیم حوس میکنیم خیلی حوس میکنیم بسیار بسیار زیاد! جوری که از تو حلقوم میزنه بیرون ولی از گناه جلوگیری میکنم
قبلاً آره ولی حالا در حد تماشا و متلک
ناشناس

۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
این لامصبا چرا اینقدر لخت میشن لعنت بر شیطون هر چی میخوام هوچی نگم
دارم یخته یخته سست میشم
خدا آخر و عاقبتمون به خیر کنه
?توبه توبه
دارم یخته یخته سست میشم
خدا آخر و عاقبتمون به خیر کنه
?توبه توبه
ناشناس

۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
اینا رو بنام مصطفی نوشتن . این چرندیات رو زهرا ، نادیا ، هیدا ..نوشته بنام مصطفی
آرامش

۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
به شارمین. بابک، شارمین یعنی چی؟ چه کسی اسم بچه اش رو گذاشته شارمین؟ بابک،چه کسی دنبالت افتاده باهاش بری خونه خالی؟ تو از احمدی نژاد بیشتر جلب توجه میکنی، غصه ی مرد دیوانه را مرد عاقل خُورَد.
زهرا

۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
مصطفی ابله داره با خودش بحث میکنه انگار نمیدونیم اون ناشناس کیه دست خودت نیست کپک زده ای
زهرا

۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
نه عزیزم مصطفی یه پیر مرد مجرد کپک زده ی مریض جنسی *** است بعید این حرف ها ازش
علی

۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
دادستان عزیز دستت درد نکنه یه چشمه تو مبارزه فساد بیا تا بهت ایمان بیارم. شما مدعی العموم هستی نه مدعی گروه. خدا قوت.
حمیدرضا

۱۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
دوستان سایبری اگه میخواین جنگ روانی علیه جریانات ززآ راه بندازین لطفاً یه کم اخلاقیات رعایت کنید.
حمیدرضا

۱۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
جریانات ززآ حداقل دارن نیاز جن*سی شونو طبیعی برطرف میکنن شما برادران سایبری یا دارید کف دستی میزنید یا ترتیب همدیگرو میدید.
مهران

۲۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
طبیعی ؟؟دختران ... طبیعی نیازشونو برطرف میکنن! درست گفتید مثل حیوانات، طبیعی طبیعی، ترتیب همدیگرو میدید اونم بصورت دسته جمعی
امیرحافظ

۰۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
ایشان(بی حجاب ها) معلم و مدرس جناب ابلیس هستند...شیطان شاگرد مکتب ایشان است...
امیرحافظ

۰۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
ایشان(بی حجابان) به جناب ابلیس گفته اند زکی...شیطان فریب ایشان را می خورد??
ناشناس

۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
ذات کثیف سایبری عرزشی همینه که میبینید، کلمات رکیک و زشتی که من نمیدونم دیلی فوتبال چطوری نظر این اراذل رو پخش میکنه.
اینها نسل جدید انقلابی هستند که اسلام رو به گند کشیدن.
صد رحمت به دزد و عرق خور و فاحشه، اونا یه مرام و مسلکی دارند ولی اینا به خواهر و مادر خودشون هم رحم نمیکنند، خاک بر سرتان هرزه های اسلامی.
اینها نسل جدید انقلابی هستند که اسلام رو به گند کشیدن.
صد رحمت به دزد و عرق خور و فاحشه، اونا یه مرام و مسلکی دارند ولی اینا به خواهر و مادر خودشون هم رحم نمیکنند، خاک بر سرتان هرزه های اسلامی.
بهنام فر

۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
مشخصه که بنام مصطفی هرزگی خودتونو مینویسید،زهرا ، نادیا ، ناشناس ، حمید رضا ،و...خجالت بکش به اندازه کافی خودتو مسخره کردی
ن.ب

۱۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
ساده لوح ها ، بدونند . بنام مصطفی و شارمین و ... چرندیات خودشون رو میذارن تا مثلا اسلام رو خراب کنند
ناشناس

۲۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
ناشناس سایبری ۳ خرداد۱۵:۲۵ حرفات خیلی بی ربط و مسخره بود کاملا مشخصه اون فردی که گفته عرزشی فضولی نکن رو به دین اسلام نسبت میدی تا مثلاً عذرگناه کنی بیشرف ها رو به اسلام ربط بدی احتمالا خودت بودی
ذات کثیف سایبری،، زن، زندگی، آزادی،، همینه که میبینید کلمات رکیک و زشت جنسی و بنفش که من نمیدونم ادمین سایت دیلی فوتبال چطور نظارت نمی کنه
این از دختران سلیطشون
اونم از پسران شهوت باز دختر بازشون
خجالت بکشید شرم کنید چقدر شما هول و حوسباز هستید
ببینید چطور بخاطر دختر بازی از کلمات رکیک و زشت جنسی استفاده میکنن
شارمین بی نزاکت برو با خواهر و مادر خودت نزدیکی کن بی حیای مست
از بس عرق و مشروب میخورن نمیفهمن چی میگن امکان داره با خواهر خودشون هم نزدیکی کنن
این نشون دهنده اینه که در خانواده بی فرهنگ غربزده بی بندوبار بزرگ شدن پدر و مادر خوبی ندارید درست تربیت نشدید نون حلال بهتون ندادن
بی جهت نیست مردم از شما جنبش ز،ز،ا بیزارن
بیخود نیست نظام جمهوری اسلامی با شما مبارزه میکنه
بیخود نیست دین اسلام بی حجابی و بی حیایی زن و مرد رو زشت و حرام میدونه
این نسل جدید دخترها و پسرهای بیبندوبار اسلام ستیز حامی جنبش،، زن، زندگی، آزادی،، اسلام رو به خطر انداخته اند ما از گشت ارشاد تقاضا میکنیم بساط هرزه های جنسی ززا رو هر چه زودتر جمع کنه
حال آدم ازتون به هم میخوره بخدا
آقا مصطفی شما قصدتون ارشاد بود ولی از کلمات خوبی استفاده نکردید خجالت بکشید
زهرا خانم مگه مادرت بهت ادب یاد نداده
ذات کثیف سایبری،، زن، زندگی، آزادی،، همینه که میبینید کلمات رکیک و زشت جنسی و بنفش که من نمیدونم ادمین سایت دیلی فوتبال چطور نظارت نمی کنه
این از دختران سلیطشون
اونم از پسران شهوت باز دختر بازشون
خجالت بکشید شرم کنید چقدر شما هول و حوسباز هستید
ببینید چطور بخاطر دختر بازی از کلمات رکیک و زشت جنسی استفاده میکنن
شارمین بی نزاکت برو با خواهر و مادر خودت نزدیکی کن بی حیای مست
از بس عرق و مشروب میخورن نمیفهمن چی میگن امکان داره با خواهر خودشون هم نزدیکی کنن
این نشون دهنده اینه که در خانواده بی فرهنگ غربزده بی بندوبار بزرگ شدن پدر و مادر خوبی ندارید درست تربیت نشدید نون حلال بهتون ندادن
بی جهت نیست مردم از شما جنبش ز،ز،ا بیزارن
بیخود نیست نظام جمهوری اسلامی با شما مبارزه میکنه
بیخود نیست دین اسلام بی حجابی و بی حیایی زن و مرد رو زشت و حرام میدونه
این نسل جدید دخترها و پسرهای بیبندوبار اسلام ستیز حامی جنبش،، زن، زندگی، آزادی،، اسلام رو به خطر انداخته اند ما از گشت ارشاد تقاضا میکنیم بساط هرزه های جنسی ززا رو هر چه زودتر جمع کنه
حال آدم ازتون به هم میخوره بخدا
آقا مصطفی شما قصدتون ارشاد بود ولی از کلمات خوبی استفاده نکردید خجالت بکشید
زهرا خانم مگه مادرت بهت ادب یاد نداده
ناشناس

۲۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
ناشناس، این نسل تربیت یافته مدعیان اسلام ناب محمدی هستند که به فکر ازدواج و اشتغال جوانان نیستند بلکه حسابهای بانکی و ویلا و دارائی آنها نشون میده عملکرد اونها بعد از انقلاب چطور بوده.
دوم دوسالی میشه که بعضی از بانوان حجاب را رعایت نمیکنند، قبل از آن مشکلشان برای دیگران چه بوده؟
خودم با بدحجابی مخالفم ولی امثال شما هم اگر حجاب را رعایت میکنید دیگر منکرات متل لواط و دزدی و اختلاس را جایز میدانید.
سوم. شما همون مصطفی، محمد صادق و شآرمین هستید و با چند تا اسم دخترانه هم کامنت میگذارید.
چهارم شما در کدام قسمت شبیه مسلمان واقعی هستید؟
اون از کردار و این از گفتار شما. دوساله بدحجابی را پیراهن عثمان کرده اید ولی میدانید این فساد در طول چهل و چند سال فساد سیستماتیک به اینجا رسیده، حنای شما دیگر برای مردم رنگی ندارد و مشروعیتی بین مردم ندارید.
دوم دوسالی میشه که بعضی از بانوان حجاب را رعایت نمیکنند، قبل از آن مشکلشان برای دیگران چه بوده؟
خودم با بدحجابی مخالفم ولی امثال شما هم اگر حجاب را رعایت میکنید دیگر منکرات متل لواط و دزدی و اختلاس را جایز میدانید.
سوم. شما همون مصطفی، محمد صادق و شآرمین هستید و با چند تا اسم دخترانه هم کامنت میگذارید.
چهارم شما در کدام قسمت شبیه مسلمان واقعی هستید؟
اون از کردار و این از گفتار شما. دوساله بدحجابی را پیراهن عثمان کرده اید ولی میدانید این فساد در طول چهل و چند سال فساد سیستماتیک به اینجا رسیده، حنای شما دیگر برای مردم رنگی ندارد و مشروعیتی بین مردم ندارید.
ناشناس

۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
ناشناس ۲۳:۰۰
این نسل شهوت باز چشم چرون از پدر و مادرانی همچون توی غربگدای حامی جنبش فواحش زن زندگی آزادی بوجود اومدن کثافت کاری خودتون را از سر وقاحت و دروغگویی به انقلاب نسبت ندهید
حنای شما برای مردم دیگه رنگ نداره
دستتون رو شده
تو همونی هستی که از لخت بودن زنان حمایت میکنی و وقتی کسی حرفی به اونها بزنه از عصبانیت گر میگیری و می سوزی مثل داستانی که مصطفی از دخترک لخت در خرابه تعریف کرد و تو از ناراحتی تا حد جر خوردن پیش رفتی
پس خفه شو و کثافت کاری خانواده ولنگارت رو به انقلاب نسبت نده
این نسل شهوت باز چشم چرون از پدر و مادرانی همچون توی غربگدای حامی جنبش فواحش زن زندگی آزادی بوجود اومدن کثافت کاری خودتون را از سر وقاحت و دروغگویی به انقلاب نسبت ندهید
حنای شما برای مردم دیگه رنگ نداره
دستتون رو شده
تو همونی هستی که از لخت بودن زنان حمایت میکنی و وقتی کسی حرفی به اونها بزنه از عصبانیت گر میگیری و می سوزی مثل داستانی که مصطفی از دخترک لخت در خرابه تعریف کرد و تو از ناراحتی تا حد جر خوردن پیش رفتی
پس خفه شو و کثافت کاری خانواده ولنگارت رو به انقلاب نسبت نده
ناشناس

۱۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
گلابی تو مصطفی هستی وداستانیکه تعریف کرد رو بیاد ندارم. بدحجابی را هم قبول ندارم ولی از وطن فروش کمونیست و آدم فروشی متنفرم، به اعتقاد من لواط بدتر از زناست و دزدی رئیس امر به معروف از اون دردی که باید انگشتاش قطع بشه بدتره و اولویت قطع انگشتان دست با اوست. اگراز برخورد با بدحجابها انتقاد میکنم چون ناهیان منکر خودشون وضعیت بدتری دارند و غرق در گناه هستند.
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها