|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۲۳۲۲۶

پرسپولیس همه تیم ها را از لبه تیغ گذراند!

پرسپولیس همه تیم ها را از لبه تیغ گذراند!

به گزارش دیلی فوتبال؛ پرسپولیس در حالی توانست 4 هفته مانده به پایان لیگ نوزدهم عنوان قهرمانی لیگ برتر را بدست آورد که در این فصل 4 شکست دور رفت خود مقابل تراکتور، سپاهان، شهر خودرو و نفت مسجدسلیمان را در دور برگشت جبران کرد.

پرسپولیس هرچند در دور رفت برابر ماشین سازی به تساوی رسید، موفق شد در بازی برگشت به پیروزی رسید تا بدین ترتیب همه تیم های لیگ برتری در این فصل حداقل یک بار مقابل پرسپولیس طعم شکست را بچشند. بدین ترتیب پرسپولیس تمامى 15 تیم حاضر در دوره نوزدهم لیگ برتر را حداقل یک بار شکست داده یا به تعبیری بهتر همه تیم ها را از لبه تیغ گذرانده است!
ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟