فیلم| رضا رویگری در مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از رضا رویگری در مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.
در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در مراسم تشییع شهدای خدمت در تهران حضور یافت.
- بیشتر ببینید:
- واکنش قابل تامل رائفی پور به شهادت آیت الله رئیسی
فیلم رضا رویگری در مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
فیلم حضور رضا رویگری در مراسم تشییع شهدای خدمت
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
مصطفی

۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
خدا رحمتت کنه آقای رئیسی آقای عبدالهیان
شهدای راه خدمت به مردم روحتون شاد
والا این چند روز از ناراحتی افسردگی گرفتم
خیلی ناراحت شدم و این ناراحتی را در چشم و رفتار مردم هم میبینم
شهدای راه خدمت به مردم روحتون شاد
والا این چند روز از ناراحتی افسردگی گرفتم
خیلی ناراحت شدم و این ناراحتی را در چشم و رفتار مردم هم میبینم
محمد

۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
رضا رویگری بنده خدا وضعیت روحی و روانی درستی نداره و کسی نیست ازش مراقبت کنه از مسؤلین محترم خواهشمندیم این آخر عمری به وضعیت او رسیدگی کنند، با تشکر.
حدیث

۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
چقدر حقیری که با نامهای نادیا و ناشناس و زهرا و... حیوانیت خودتو نمایش میدی
مازیار

۲۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
شما نگران نباش الانم از ایشون مراقبت میشه ، وگرنه نمیتونستن زندگی کنن، ولی اگه خیلی ناراحتی ، شما بعنوان یه آریایی خَیِر به ایشون رسیدگی کنید ?
ناشناس

۲۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
فراموش کردی ما باهم دشمن هستیم فکر کردی من دلم برای تو میسوزه شما که دست روی مال و اموال ملت گذاشتی یعنی داری با ملت میجنگی پس بجنگ
مصطفی

۰۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
ای زهرای بی ادب
با من اینجوری حرف نزن ناراحت میشم
من تا تو را دارم افسردگی نمیگیرم
اگه چشمات باباقوری نیست جمعیت تشییع کنندگان تهران را ببین
غیر از شهرهای دیگه
زهرا بذار یه آب پاک بریزم کف دستت برای همیشه
این رئیس جمهور برود دیگری می آید دیگری میرود بعدی می آید بعدی میرود دیگری می آید و من و تو آن موقع پیر شده ایم و در آن موقع به تو میگویند عجوزه و به من میگویند....
با من اینجوری حرف نزن ناراحت میشم
من تا تو را دارم افسردگی نمیگیرم
اگه چشمات باباقوری نیست جمعیت تشییع کنندگان تهران را ببین
غیر از شهرهای دیگه
زهرا بذار یه آب پاک بریزم کف دستت برای همیشه
این رئیس جمهور برود دیگری می آید دیگری میرود بعدی می آید بعدی میرود دیگری می آید و من و تو آن موقع پیر شده ایم و در آن موقع به تو میگویند عجوزه و به من میگویند....
محمد

۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
مازیار، مرتیکه عوضی مگه من چی گفتم که زر میزنی، خاک بر سرت الاغ تو وکیل کدوم خری هستی؟
انسانیت به قومیت نیست نفهم. تو از هر قومی هستی از نفهم های قومت هستی.
انسانیت به قومیت نیست نفهم. تو از هر قومی هستی از نفهم های قومت هستی.
دنیا

۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
ما ملت ایران خیلی زود توعه دشمن داخلی با عنوان داعشی بهایی تجزیه طلب منافق وهابی سلطنت خائن و برانداز ....رو نابود میکنیم تا جامعه یکدست دیندار برای ظهور امام زمان فراهم بشه
محمد

۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
مازیار از هر قومی هس، از نوع مومن و مسلمانش هست، تو با این زبان کثیفت ، خودتو چی فرض کردی مگه مازیار چی گفته که تو ز.....بزنی .. بیشعور
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها