|
کد خبر: ۲۳۲۳۳۹

عکس| عاقبت توهین بلاگر بی حجاب به شهدای خدمت

عکس| عاقبت توهین بلاگر بی حجاب به شهدای خدمت

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از عاقبت توهین بلاگر بی حجاب به شهدای خدمت بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصویر که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، بلاگر حوزه زنان توضیحاتی درباره استوری توهین آمیزش پس از سانحه بالگرد رئیس جمهور شهید و همراهانش منتشر کرد.

عکس عاقبت توهین بلاگر بی حجاب به شهدای خدمت که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس توضیحات بلاگر اینستاگرامی درباره توهین به شهدا

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
ناشناس
-
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
کسی که حرفی بزنه بعد به غلط کردن بیفته بهتره از اول هیچ غلطی نخوره
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
مرده شور ، اون صورت خوکیت رو ببرن
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
تو و امثال تو انقدر بدبختید که از مرگ انسانهای خوب هم برای فریب مشتری هاتون استفاده می‌کنید
پاسخ
نادیا
-
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
با حجابا و با حیاهای عزیز
مثل آمنه سادات باشین
چادر بزارین
بعد زیر زیرکی کاراتونو بکنید ??
بعد به خانومهای پاکی که میگن حجاب باید اختیاری باشه بگید هرزه
آره چون اونا مثل شما زیر آبی رفتن بلد نیستن
پاسخ
شاکری
-
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
*** به زودی به درک واصل میشی یه جشن مفصل می‌گیریم...
پاسخ
پونه
-
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
نادیا فاحشه فاجره روسپی امثال تو هستن...
پاسخ
آرش
-
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
ناشناس و نادیا و زامبیا و مافیا و ... هر چی که هستی ، هر چه بیشتر دروغ سازی و عوام فریبی می‌کنی تا مردم مسلمان رو بد نمایش بدی، بیشتر خودتو، رسوا می‌کنی و این رسوایی به نابودی خودت کمک میکنه . پس بیشتر از این چرت و پِرت نگو
پاسخ
زهرا
-
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
شادی و پیروزی در نابودی تو و امثال تو خیلی زود ، وعده ی صادق خداوند است
پاسخ
شیرین
-
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
مادیا : خانم های پاکی مثل تو که میخان اختیاری هر کاری بکنن ، باید در سرزمینای آزاد برای ولنگاری، برَن .. قانون جمهوری اسلامی ایران ، جای مناسبی برای شما پاک ها نیست.. یا باید قانون ایران رو رعایت کنید یا باید از اینجا برید
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
نادیاجونم ببین این مادمازل *** مثل تو به باد رفت برا لجبازی اونقدر عکس گرفت فرستاد تو اینستاگرام *** بعد که گرفتنش گفت غلط کردم سعی کن کاری نکنی مثل این کچلیزه بشی برات مفتکی بازش نکنند لامصب اینقدر حرف نزن تحریک میشم
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
?? چه زود به غلط کردن میوفتن
با رقصیدن و لخت شدن و بدن نمایی می‌خوان عنقلاب کنند
جنبش آزادیخواهان زن ماسماسک آزادی?
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
یه ضعیفه را ترسوندند افتخار میکنند مردیتون در حد تهدید یک ضعیفه است شما از اونم کمترین مخصوصاً مصطفی که به خانمها فحش های جنسیتی میده اگر مادرت متدین باشه تو نباید به زنی توهین کنی چون برمیگرده به مادر خودت و باعثش تویی از مادرت خجالت بکش و به رحمی که از آن بیرون آمدی احترام بذار
پاسخ
مصطفی
-
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
آقای شوتی خان
این ضعیفه غلط اضافه کرده میفهممممممممی
مثل این است که بعد از صد سال تو بمیری خانوادت برات عزا بگیرن بعد همسایتون با ک..و ک..لخت بیاد جلوی خانه شما برقصه مسخره بازی در بیاره و مردم را دور خودش جمع کنه!
فهمیدیییییییییییی
خب حالا تو بودی چکارش میکردی؟؟؟؟
در ضمن حواست به رحم مادر و خانواده خودت باشه
خود تو بیشتر از همه فحش میدی
پاسخ
مژگان
-
۰۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
بهتره به ضعیفه هاتون آموزش بدید که مواظب پر رویی و بی حیایی شون باشن تا تو از مانع شدن پُر رویی شون ناراحت نشی،
پاسخ
مژگان
-
۰۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
بهتره به ضعیفه هاتون آموزش بدید که مواظب پر رویی و بی حیایی شون باشن تا تو از مانع شدن پُر رویی شون ناراحت نشی
پاسخ
ناشناس
-
۰۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
نشستید اسم پیدا کردید برای این شهیدان، شهدای خدمت!!!
شهدای حرم و امنیت و..، وظیفه هر مسؤلی خدمت به مردم است ولا غیر.
مسؤل یعنی خدمتگذار مردم و دهها ساله نسل خدمت گذار به مردم وجود ندارد. از احمدی نژاد گرفته تا روحانی کلید دار و همین دولت با رای حد اقلی و البته دولت بعدی. پانصد هزار نفر در اثر کرونا مردند و اسم اینها رو باید شهید چی نامگذاری کرد.
عده ای با تفنگ ساچمه ای که مخصوص زدن پرندگان است کور شدند. چقدر پول به خانواده هایی دادید که در اغتشاشات نبودند و جوانشان با گلوله جنگی جمجمه اش سوراخ شد و مرد. جمع کنید بساط خودتون رو.
پاسخ
ناشناس
-
۰۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
مژگان تو خوشت میاد یک مرد بهت فحش جنسیتی بده اگر بابات بفهمه اومدی تو این سایت که فحش بشنوی حتماً گوشیتو ازت میگیره آره اینجوری نیست
پاسخ
تارا
-
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
تو خودت بساط بی شرفیت رو جمع کن بی شرف بی شرف بی شرف بی شرف بی شرف...
پاسخ
ماه چهره
-
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
ناشناس برو با همین ضعیفه وصلت کن انگار ازش خوشت اومده نه؟ برو بگیرش
پاسخ
حوریا
-
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
*** است کسی که از خبر شهادت شهیدان خوشحال بشه...انشاءالله همه ی اون حرام نطفه های که از شنیدن این خبر خوشحال شدن با شمر و یزید و حرمله و ابن ملجم و...محشور بشن...آمین یا رب العالمین
پاسخ
رضا
-
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
دوستان ایشون در واقعیت تخفیف داده که فاحشگی بکنه
شوخی نمیکنا دارم جدی میگم، من پیج ایشون رو یه بار اتفاقی دیدم و دیدم فقط در رابطه با همینه
هرچند که از قیافش هم معلومه که اینکارست
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
باید هر چه سریعتر از تخفیف های این اجناس ارزان قیمت استفاده کرد مخصوصا تخفیف میوه های تازه و رسیده و مفید برای قوت گرفتن مغز کچلخان بی مغز
وگرنه خوراک شغال میشود و کچلو از آن بی بهره میماند
همین حالا کچلو داره گریه می‌کنه میگه من خربزه و هندوانه و لیمو می خوام
آروم باش عزیزم برات میخرم
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
بعد از انقلاب به خلخالی مأموریت دادند بدن رضا شاه را از قبر بیاره بیرون و بهش جسارت کنه اما هرچه کندند بدن پاکش را پیدا نکردند یا خواست خدا بوده یا می‌دانستند روزی انسان نماهایی خواهند آمد که ادای مسلمانها را در خواهند آورد در کجای دین مبین اسلام گفته شده بدن کسی را از قبر بیرون بیاورند الان چی شده یه عده مظلوم نمایی میکنند و انتظار دارند با آنها همدردی بشه چقدر حقیر هستید
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
ناشناس احمق : تو از این ضعیفه مورد پسندت حمایت کردی و میخای هر غلطی کرد ، مثل تو همه بهِش بگن آفرین . دیگران جواب بیشعوری تو رو دادن ، چرا ناراحت شدی فکر نمی‌کنی اگه بابات بفهمه اومدی تو این سایت و از یه *** حمایت میکنی ، حتما گوشیتو ازت میگیره آره اینجوری نیست
پاسخ
رامتین
-
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
آدم دیوانه ، مثل امثال تو ، خیلی خوبه ، که چرندیات ، سر هم بکنه ، و مردم بفهمند ، بی دین های رضا شاه پسند ، و منافق و ولنگار و وهابی و بهایی و .....چه آدمهای خ..... هستن، رضا شاه جونت در ایران نبود که بمیره و حالا آقای خلخالی یا هر کسی انقدر بیکار باشه که جنازه از هم پاشیده ی رضا شاه جونت ، براش مهم باشه ، احمق های بدبخت
پاسخ
موسوی
-
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
انسان مومن و مسلمانی که برای انجام دستورات خدا و در راه اهداف پروردگارش ، چه جنگ با دشمنان خدا باشد چه کار و سختی برای دوستداران و بندگان خدا باشد و در این راه کشته شود ، شهید در راه خدا خواهد بود . با این حال ، تمام کسانی که برای نابودی دین خدا آشوب کردن یا فریب دادند ، یا تلاش کردند یا کشته شدند ، شهید در راه خدا نخواهند بود بلکه .......!
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
بدذات تر و بی ذات تر از مسلمون نماهایی همچون تو ندیدم
خدا خر را شناخته که شاخش نداده
الان اینجا چه ربطی به رضا و بزا و خلخالی داشت
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
ربطش اینه تو که به مرده رضا شاه توهین می‌کنی انتظار نداشته باش به مرده تو توهین نشه
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
تو قبر پدر و مادرت و رضا ش ر...
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
کاملا مشخصه میخواد به یه کار بزرگ دست بزنه
لبهای بزرگ بخاطر لیسیدن و خوردن میوه های گرم استوایی است چون تیغ داره میخوره باد میکنه ورم میکنه
اگه بهش بگی بره و بیاد چند در میاد میگه با تخفیف زیاد مفت
فاحشه های شهوتی اول به کمک پدر و مادر و برادر و شوهر خود کشف حجاب میکنن بعد از گرفتن تاییدیه به مردم یواشکی سرویس میدن زیر آبی
باورتون نمیشه؟
من دیده ام تجربه کرده ام شما که نبودید ببینید پس اگه کسی ناراحت شد زر نزنه خفه
پاسخ
کیوان
-
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
شما رضا ش دوستها ، خیلی احمقید ، خودتون مُرده رضا رو وسط میارید ، بعد میگید توهین شد ??????
پاسخ
مصطفی
-
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
از تو پست بی ذات همه کاری بر میاد قبلاً چنین *** خوردی ناشناس ۰۶:۲۸
ولی منم قبلا از خجالت اجناس خانوادت در اومدم بعدها هم قصد دارم این کار رو ادامه بدم تا به گوخوردن بیفتی
برو ببین زن و دخترت کجان بی شرف سر تو *** گوشی در بیار فضولی مردمو نکن
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟