|
کد خبر: ۲۵۱۵۴۴

عصبانیت پسر پزشکیان از سفر نکردن به نیویورک

عصبانیت پسر پزشکیان از سفر نکردن به نیویورک

به گزارش سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال؛ یوسف پزشکیان با انتشار پیامی، همراهی خود با رئیس‌جمهور در سفر به نیویورک را تکذیب کرد و نوشت:

رسانه‌های موفق دنیا به دقت در خبررسانی معروفند. پیش‌بینی و تحلیل خود را به‌نام خبر منتشر نمی‌کنند. گویا شبه رسانه‌هایی مرا بدون اطلاع خودم، عازم نیویورک کرده‌اند! در این سفر همراه ‎رئیس‌جمهور نیستم.

ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
گلاره
-
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
آخه نه اینکه پدرت خیلی به قبیله محوری پایبنده
گفتن شما هم یواشکی نرفته باشین
پاسخ
علیرضا
-
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
رییس جمهور ناآگاه و بیسواد
ایشالا دور بعد جلیلی
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
آقای یوسف ببینید برادر و داماد و اقوام تون در ایران هستند شاید شما خبر ندارید با ابوی رفتن دور آمريکا در چند روز
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
جلیلی دیگه به زباله دان تاریخ پیوست دیگه بهش فکر نکنید مردم نمیخوانش یه بوق سالمتر پیدا کنید این اوراقی از پله هواپیما چطوری میخواست بره بالا شما که بایدن را مسخره می‌کردید اینم میشد مثل اون همه بهش می‌خندیدند
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
پزشکیان تو آمریکا زندگی کرده شما یانکی ندیده هستید براتون تازگی داره
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
فعلا که همه به همزاد ترامپ که شده رئیس جمهور ایران میخندند با اون گفتار..........
پاسخ
سودابه
-
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
مردشور شما دانکی ها که از. بدبختی خودتون رو دانکی یانکی فرض نکنید
پاسخ
شهریار
-
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
در سفر باباجونت ۱۲ نفر دیپلمات هستند و ۱۷۲ نفر خَدَم و حَشَم و اقوام وابسته تشریف بردند هواخوری !!
پول مُفت بیت المال دیگه ..!
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟