|
کد خبر: ۲۶۶۶۶۳

هدیه دولت به خانواده های پرجمعیت

هدیه دولت به خانواده های پرجمعیت

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ با مصوبه مجلس، وزارت راه و شهرسازی مکلف شد در سال ۱۴۰۴ در شهرهای زیر ۵۰۰ هزار نفر جمعیت و بنیاد مسکن در روستاها یک زمین رایگان در قالب شرایط قانون جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای ۴ فرزند و بیشتر اختصاص دهد.

اختصاص این زمین ها به خانواده های انجام می گیرد که همه فرزندان زیر 20 سال سن داشته باشند.

خانواده‌های پرجمعیت زمین رایگان می‌گیرند

ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
ناشناس
-
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۲
دولت باید به هر خانواده حتی بدون فرزند یه زمین رایگان بده
این که در اِزای بچه زمین بدَن ، پسندیده نیست
پاسخ
عطوفی
-
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۲
اتفاقا باید به تمام جوانهای مجرد بالاتر از ۲۵ سال زمین رایگان بدهند
تا بعد از چند سال ساختمانش را کامل کند تا گرفتار بی خانمانی نباشه
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۳
داداش من پنج تا بچه داره دوتا پسر بزرگ داشت بعد سه قلو دو تا پسر یه دختر دیگه گیرش اومد قرار شد به زوج‌هایی که سه تا بچه دارن زمین بدن حالا اینا پنج تا شدن اما بعد از یکسال هنوز هیچ خبری از زمین نشده!
بدون فرزند پیشکششون!
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۴
یعنی زمین رایگان بود و هست نمیخاستند بدهند ، حالا هم که می‌دهند
در اِزای باج خواهی می‌دهند (تولید بچه )!!!!
پاسخ
حقیقت
-
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
این رفتار که وام برای بچه ، زمین رایگان برای بچه ، تغذیه برای بچه و ..... داده بشه نوعی رشوه و باج خواهی هست
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟