فیلم| بریم افغانستان ماشین بخریم؟
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از بررسی شایعه ارزانی خودرو در افغانستان بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.
در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، عده ای این روزها از آنچه که «بالا بودن ارزش پول افغانستان و قیمت پایین خودرو در این کشور» مینامند، سوژه خودتحقیری درست کرده اند.
- بیشتر ببینید:
- تصاویری از لس آنجلس قبل و بعد از آتش سوزی
فیلم بریم افغانستان ماشین بخریم؟ که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
فیلم بررسی شایعه ارزانی ماشین در افغانستان
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
ناشناس

۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۸
شما یه کاری کردید که ایران رفت زیر بلیط دافغانستان
برید سرچ کنید ارزش پول ایران در چه رتبه ای قرار دارد
برید سرچ کنید ارزش پول ایران در چه رتبه ای قرار دارد
ناشناس

۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۸
قرار شد اعتراض نکنیم ما به پوزمشکیان رأی دادیم که دلار ارزون بشه تورم کاهش پیدا کنه ارزش پول کشورمون بیشتر بشه
ارزش پول ما کم شده که چندین علت داره وقتی هشت سال اقتصاد مملکت را به توافق با آمریکا و اروپا و برجام گره بزنی و با لبخند جان کری دلار هزار تومن پایین بیاد و با اخم و تَخمشون ده هزار بالا بره و پایین نیاد و با دست خودمون باعث تحریم بشیم یا قیمت ارز و دلار توسط یک کانال توئیتری که در آمریکا اداره میشه تعیین بشه و یه عده مفتخور دزد و چپاولگر دلال ارزش اجناس قاچاق و غیر قاچاق خودشون را با اون قیمت تعیین کنند و خرید و فروش کنند و یا یه رئیسجمهور شوت غربگدا دوباره و چندباره همون راه غلط را ادامه بده و دوباره باعث همون اتفاقات بشه و تحریم و گرونی ادامه پیدا کنه پول ما از این که هست بی ارزش تر هم میشه بنابراین خودکرده را تدبیر نیست
به قول فسنجانی به برادران افاغنه میخوام بگم اگه پول ایران بی ارزش هست و پول شما با ارزش،،شش میلیون افغانی چرا به ایران آمدید و پول پارو کردید
ماشین های استوک و از رده خارج ژاپنی در افغانستان زیاد است که قیمت ندارد اگر هم نو و بروز باشد بخاطر قیمت بسیار بالای بنزین تقریباً مفت و بی ارزش است بنزین ماشین های افغانستان را ایران از طریق قانونی یا قاچاق تامین میکنند که زحمتکشان شوتی قاچاقچی منجمله اند
لیر ترکیه یکی از بی ارزش ترین پولها است مثلاً یک شانه تخم مرغ چند میلیون لیر قیمت دارد که دولت تورچیه با برداشتن صفرهای اسکناس آن را با ارزش جلوه داد ایران هم باید همین کار را بکند در افغانستان هم وقتی صنعت و تجارت و کسب و کار و دادوستد نباشد معاملات کمتر صورت میگیرد پول دست مردم نیست تورم بالا نمیرود و ارزش پول به همان منوال باقی خواهد ماند
ارزش پول ما کم شده که چندین علت داره وقتی هشت سال اقتصاد مملکت را به توافق با آمریکا و اروپا و برجام گره بزنی و با لبخند جان کری دلار هزار تومن پایین بیاد و با اخم و تَخمشون ده هزار بالا بره و پایین نیاد و با دست خودمون باعث تحریم بشیم یا قیمت ارز و دلار توسط یک کانال توئیتری که در آمریکا اداره میشه تعیین بشه و یه عده مفتخور دزد و چپاولگر دلال ارزش اجناس قاچاق و غیر قاچاق خودشون را با اون قیمت تعیین کنند و خرید و فروش کنند و یا یه رئیسجمهور شوت غربگدا دوباره و چندباره همون راه غلط را ادامه بده و دوباره باعث همون اتفاقات بشه و تحریم و گرونی ادامه پیدا کنه پول ما از این که هست بی ارزش تر هم میشه بنابراین خودکرده را تدبیر نیست
به قول فسنجانی به برادران افاغنه میخوام بگم اگه پول ایران بی ارزش هست و پول شما با ارزش،،شش میلیون افغانی چرا به ایران آمدید و پول پارو کردید
ماشین های استوک و از رده خارج ژاپنی در افغانستان زیاد است که قیمت ندارد اگر هم نو و بروز باشد بخاطر قیمت بسیار بالای بنزین تقریباً مفت و بی ارزش است بنزین ماشین های افغانستان را ایران از طریق قانونی یا قاچاق تامین میکنند که زحمتکشان شوتی قاچاقچی منجمله اند
لیر ترکیه یکی از بی ارزش ترین پولها است مثلاً یک شانه تخم مرغ چند میلیون لیر قیمت دارد که دولت تورچیه با برداشتن صفرهای اسکناس آن را با ارزش جلوه داد ایران هم باید همین کار را بکند در افغانستان هم وقتی صنعت و تجارت و کسب و کار و دادوستد نباشد معاملات کمتر صورت میگیرد پول دست مردم نیست تورم بالا نمیرود و ارزش پول به همان منوال باقی خواهد ماند
ناشناس

۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۹
یک شانه تخم مرغ در استانبول ترکیه چند میلیون لیر است
مردم قحطی زده ایران منجمله مردم ته ران با پول بی ارزش ایران سالانه چند میلیارد دلار خرج عیش و نوش و خوشگذرانی در ترکیه و حتی اروپا و کانادا و شیوخ عرب میکنند
به همتی وزیر دارایی پیزمشکیان درخواست کمک بده برات دلار مسافرتی جهانکیری ارزون قیمت بفرسته بری مسافرت از دوستان حلالخور عقب نیفتی
مردم قحطی زده ایران منجمله مردم ته ران با پول بی ارزش ایران سالانه چند میلیارد دلار خرج عیش و نوش و خوشگذرانی در ترکیه و حتی اروپا و کانادا و شیوخ عرب میکنند
به همتی وزیر دارایی پیزمشکیان درخواست کمک بده برات دلار مسافرتی جهانکیری ارزون قیمت بفرسته بری مسافرت از دوستان حلالخور عقب نیفتی
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها