عکس| ظریف بازداشت می شود؟
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ محمد جواد ظریف که برای شرکت در مجمع جهانی اقتصاد وارد شهر داووس سوئیس شده بود، اقدام به یک سری مصاحبه ها و مذاکرات با رسانه ها و سران کشور های مختلف در این اجلاس کرده بود که واکنش های زیادی را در کشور به همراه داشت.
در این راستا روح الله مومن نسب دبیر شورای امر به معروف تهران در صفحه توییتر خود نوشت: نیروهای ضد کودتا باید ظریف را بهمحض ورود به کشور بازداشت و تحت بازجویی قرار دهند؛ در غیر این صورت کشور بهزودی دچار بحرانهای پیچیدهتر و بسیار خطرناک خواهد شد.
- بیشتر ببینید:
- تداوم توهین به مهمانان در برنامه منشوری شبکه افق
عکس پیشنهاد دستگیری ظریف توسط ستاد امر به معروف که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
پیشنهاد دستگیری ظریف توسط ستاد امر به معروف
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
ناشناس

۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۵
غیر قانونی معاون شدنِ رئیس جمهوری که با فواحش ضد انقلاب رئیس جمهور شد آزاد شدن هرزه ها ، آزاد شدن تروریستها و هر چیزی را به دنبال دارد
ناشناس

۲۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۵
اعدامش کنید تا بفهمه نمک به حرامی چه عاقبتی داره با بورسیه دانشجویی رفت خارج دکتر شد برگشت هار شد
ندا

۰۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۶
ناشناس اللهم عجل لولیک الفرج
تو و ظریف رو باید پاره کرد چون از صد تا دشمن خارجی کثیف تر هستید
تو و ظریف رو باید پاره کرد چون از صد تا دشمن خارجی کثیف تر هستید
ناشناس

۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۶
به نظر من اصلاحطلبان از اصولگرایان خرترند چون دنبال اونا راه افتادن
ناشناس

۱۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۷
من کی گفتم مردم . اصلاحطلبان و اصولگرایان همیشه گفتن مردم هیچ حقی ندارند و خودشان را از ملت جدا میدانند مدرکشم هست عطوفی خر
مهران

۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۹
انقدر. چرت و پرت نگو مردم بسیاری طرفدار این جناح و آن جناح هستند
تعدادی هم مثل تو مزدور و کافر و دشمن مردم و دین مردم !! تو و امثال تو که باید زود نابود شوید تا مردم با هر نگاهی ، با اتحاد به انسانیت کامل و دین کامل خدا برسند
ناشناس بیشعور
تعدادی هم مثل تو مزدور و کافر و دشمن مردم و دین مردم !! تو و امثال تو که باید زود نابود شوید تا مردم با هر نگاهی ، با اتحاد به انسانیت کامل و دین کامل خدا برسند
ناشناس بیشعور
ناشناس

۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۰
مهران خر مردم با حکومت مشکل دارند و اصلاح طلبان با اصول گرایان مشکل دارند و مردم به خاطر همین به اصلاح طلبان رأی میدن وگرنه اصلاح طلبان و اصولگرایان مثال سگ زرد برادر شغاله افتاد نفهم
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها