فیلم| تمسخر علی کریمی و علی دایی توسط ثابتی
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ امیر حسین ثابتی نماینده جنجالی مجلس در یکی از صحبت های خود در جمعی از افراد با لحنی طعنه آمیز می گوید: تصور کنید نهایتا علی کریمی پیروز شد و قدرت تسلط بر ایران را به دست گرفت، حالا چه کسی می خواهد کشور را اداره کند؟ علی دایی؟!
- بیشتر ببینید:
- تصاویر دلخراش از شکنجه دختر ۹ ساله توسط نامادری
فیلم تمسخر علی کریمی و علی دایی توسط ثابتی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
امیرحسین ثابتی: علی دایی می خواهد کشور را اداره کند؟
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
ناشناس

۲۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۸
علی دایی انسانی شریف است که خار چشم دیگران شده، بنده فارسی زبان هستم و تعصبی نسبت به قومیتها ندارم ولی چندسال پیش در سفری که به اردبیل و آستارا داشتیم ورزشگاه بزرگی که در حال ساخت توسط علی دایی انجام شده بود در نظرم هست همچنین کمکهایی که به زلزله زدگان و آسیب دیدگان حوادث طبیعی کرده انکار ناپذیر است، بنده شخصا از ایشان تشکر میکنم و خوشبختانه ایشان زندگی سالمی دارند که با آقا زاده ها بسیار متفاوت است.
ناشناس

۰۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۹
حالا چرا اینقدر عصبی و نگران شدی ثابتی
چرا فکر میکنید علی دایی میخواد مملکت را اداره کنه
حتماً میخواهی از شرش راحت بشید وگرنه دایی اگر جاه طلب بود الان مربی پرسپولیس یا تیم ملی بود یا رئیس فدراسیون بهتره به جای این حرفها استعفا بدهید چون در امور مملکتی ناتوان هستید البته نیازی به استعفا نیست برای دیده شدن خودت را به دایی و بزرگان میچسبانی امان از نان حرام بهتر نبود به جای اینکه غیبت دایی را کنی دعوتش میکردی یا میرفتی پیشش باهاش رو در رو حرف میزدی
چرا فکر میکنید علی دایی میخواد مملکت را اداره کنه
حتماً میخواهی از شرش راحت بشید وگرنه دایی اگر جاه طلب بود الان مربی پرسپولیس یا تیم ملی بود یا رئیس فدراسیون بهتره به جای این حرفها استعفا بدهید چون در امور مملکتی ناتوان هستید البته نیازی به استعفا نیست برای دیده شدن خودت را به دایی و بزرگان میچسبانی امان از نان حرام بهتر نبود به جای اینکه غیبت دایی را کنی دعوتش میکردی یا میرفتی پیشش باهاش رو در رو حرف میزدی
ناشناس

۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۹
حيف هركي از گرد راہ میرسہ میشہ خبرنگار۔
مرتیکہ اقای دایی ازھمہ مدیران و روسای ادارات و شرکت ھا وحتی از کل روسای جمھور وھمہ افراد مشھور وکاربلد
و محبوب یک سر و گردن بالاتر است و در حرفہ ھای متعددی کہ دارد درکل جہان جزو برترینھا و حتی گل سرسبد بودہ اند و ھرگز نہ پشت بہ وظایف شون کردھ اند نہ اززیر مسئولیت فرار کردہ اند۔
درود و سلام بر آن بزرگوار۔وانشاءللہ ھمیشہ بہ لطف خداوند رو سفید می مانند۔
مرتیکہ اقای دایی ازھمہ مدیران و روسای ادارات و شرکت ھا وحتی از کل روسای جمھور وھمہ افراد مشھور وکاربلد
و محبوب یک سر و گردن بالاتر است و در حرفہ ھای متعددی کہ دارد درکل جہان جزو برترینھا و حتی گل سرسبد بودہ اند و ھرگز نہ پشت بہ وظایف شون کردھ اند نہ اززیر مسئولیت فرار کردہ اند۔
درود و سلام بر آن بزرگوار۔وانشاءللہ ھمیشہ بہ لطف خداوند رو سفید می مانند۔
ناشناس

۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۹
چون دایی از این بدرد نخور ها انتقاد میکنه بهش فحش میدن دایی در بازیهای آسیایی که با بحرین داشت با دروازبان بحرین برخورد کرد و خونریزی داخلی کرد و طحالش پاره شد ولی با درد بازی کرد تا اینکه از حال رفت و به بیمارستان منتقل شد و اگر کمی دیر میرسید میمرد دایی بارها با سر شکسته بازی کرده که استخوان پیشانیش خرد شد و پلاتین تو سرش گذاشتند دایی جانباز ورزش ایران است او مرد سال آسیا انتخاب شده و آقای گل جهان بود که فقط رونالدو توانست رکورد دایی را بشکنه دایی تنها بازیکن جهان است که در یک بازی به کره جنوبی چهار گل زده و اشک کره ای ها را درآورد و در لیگ اروپا به چلسی دو گل زد سامی جابر ستاره سابق عربستانی جایی گفته ما ستاره آسیا بودیم دایی فوق ستاره بود دایی در کارهای خیر ید طولانی دارد و بی منت به فقرا کمک میکند او سفیر یونیسف هم بوده او از لحاظ دینی هم مرد مذهبی است و به هیأت های زیادی کمک میکند و ذکر یا زهرا همیشه روی لبانش است اگر از او بخواهیم انتقاد کنیم او زود از حرفهای دیگران عصبانی میشود و حرفهای دلش را به زبان می آورد و دشمنانش از این سادگی او سو استفاده میکنند
ناشناس

۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۲۱
عیب دایی فضولی در کارهاایست که به اون مربوط نمیشه و سررشته نداره
عیب دایی زبون درازی و لجبازی و بی ناموسی و اجنبی پرستی است
عیب دایی نمک خوردن و نمکدون شکستن است
عیب دایی خودشیفتگی و وراجی است که فکر میکنه عقل کل است و باید در کار بزرگترها دخالت کنه
دختر دایی گم شده طعمه دریا شده
عیب دایی زبون درازی و لجبازی و بی ناموسی و اجنبی پرستی است
عیب دایی نمک خوردن و نمکدون شکستن است
عیب دایی خودشیفتگی و وراجی است که فکر میکنه عقل کل است و باید در کار بزرگترها دخالت کنه
دختر دایی گم شده طعمه دریا شده
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها