|
کد خبر: ۳۰۴۲۱

رونالدو بازی یوونتوس و بارسلونا را از دست داد

رونالدو بازی یوونتوس و بارسلونا را از دست داد

به گزارش دیلی فوتبال؛ تست دوم کرونا کریستیانو رونالدو بازهم مثبت اعلام شد تا وی بازی یوونتوس و بارسلونا در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را رسما از دست بدهد.

بر اساس پروتکل های بهداشتی یوفا در صورتی یک بازیکن می تواند در لیگ قهرمانان به میدان برود که هفت روز از آخرین تست منفی کرونایش گذشته باشد.

با این اتفاق هفته آینده دیگر تقابل رونالدو و لیونل مسی دیده نخواهد شد.

از زمانی که ستاره پرتغالی رئال مادرید را ترک است برابر مهاجم بارسلونا بازی نکرده است.

آخرین باری که دو ستاره کنونی جهان روبروی هم بازی کردند به فصل ۱۲-۲۰۱۱ برمی گردد.

یوونتوس چهارشنبه میزبان بارسلونا خواهد بود.

ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟