غایبان فولاد خوزستان برای بازی استقلال
به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم فولاد خوزستان در بازی هفته دوم لیگ برتر مقابل استقلال، ایوب والی و سینا زامهران 2 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در ترکیب این بازی ندارد.
همچنین ساسان انصاری و مجتبی نجاریان 2 بازیکن ملی پوش فولاد که چندی پیش به کرونا مبتلا شدند به احتمال زیاد سرخپوشان اهوازی را در این دیدار همراهی نمی کنند.
دیگر بازیکنان تیم به لحاظ جسمی شرایط خوبی داشته و آماده بازی هستند.
شاگردان نکونام در لیگ بیستم هدفشان تکرار بازیهای درخشان فصل گذشته است.
بازی برگشت دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران در فصل گذشته با برتری 2 بر یک فولاد به پایان رسید.
تیم فولادخوزستان از ساعت 16:40 روز جمعه 30 آبان 99 به مصاف استقلال تهران خواهد رفت.
2 بازیکن فولاد خوزستان از این تیم جدا شدند
2 بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان با موافقت کادر فنی از ترکیب این تیم جدا شدند تا ادامه فعالیتشان را در تیم دیگری دنبال کنند.
امیرحسین باقرپور و عباس بوعذار 2 مهاجم تیم فولاد پیش از شروع هفته دوم مسابقات لیگ برتر از جمع سرخپوشان اهوازی جدا شدند.
بوعذار پس از جدایی از فولاد با مسوولان نفت مسجدسلیمان به توافق رسید و از این پس پیراهن نفتی ها را بر تن خواهد کرد.