رکورد عجیب پرسپولیس در لیگ بیستم
به گزارش دیلی فوتبال؛ در حالی که دو هفته از آغاز مسابقات لیگ برتر می گذرد، پرسپولیس خشن ترین [بیشترین کارت قرمز دریافتی] تیم لیگ بیستم لقب گرفته است.
هرچند ذوب آهن با دریافت سریعترین کارت قرمز لیگ بیستم، از این حیث رکورددار است، پرسپولیس اما در هر دو بازی اخیرش در لیگ برتر اخراجی داشته تا بدین ترتیب آمار عجیب و البته منفی را به خود اختصاص داده باشد.
در بازی اول کمال کامیابی نیا با کارت قرمز روبرو شد در دقیقه پایانی بازی مقابل صنعت نفت آبادان نیز اعتراض یحیی گل محمدی به داور او را با کارت قرمز روبرو کرد.
در این میان با اخراج حسین کعبی در بازی با استقلال، فولاد نیز در جمع تیمهایی قرار گرفته که از دشت کارت قرمز در شروع فصل بی نصیب نمانده است.
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها