|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۳۶۸۹

شاهین بیانی: افتخار می کنم کاپیتان تیمی بودم که یکی از دو ستاره استقلال را گرفت

شاهین بیانی: افتخار می کنم کاپیتان تیمی بودم که یکی از دو ستاره استقلال را گرفت
به گزارش دیلی فوتبال؛ روزنامه استقلال جوان چاپ امروز (شنبه 20 مهر 98) تیتر اصلی صفجه اول خود را به حضور زنان در ورزشگاه آزادی و برد شیرین تیم ملی ایران مقابل کامبوج اختصاص داده و تیتر زده است: "تیم ملی بانوان را گلباران کرد". این روزنامه همچنین در بخش دیگری از صفحه اول خود به مصاحبه شاهین بیانی پیشکسوت تیم استقلال در اکران فیلم آبی به رنگ آسمان پرداخته؛ روزنامه استقلال جوان در این خصوص نوشته است: "شاهین بیانی: افتخار می کنم کاپیتان تیمی بودم که یکی از آن دو ستاره را گرفت".

شاهین بیانی: افتخار می کنم کاپیتان تیمی بودم که یکی از دو ستاره استقلال را گرفت

ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟