به گزارش دیلی فوتبال؛ شیخ دیاباته مهاجم مصدوم آبی پوشان در جریان بازی استقلال و فجر سپاسی شیراز ورزشگاه آزادی حاضر شد و با هواداران استقلال روی سکوها عکس یادگاری گرفت.