مهدی ترابی تلخ ترین رکورد پرسپولیس را شکست
به گزارش دیلی فوتبال؛ یکی از تلخ ترین رکورد های پرسپولیس در 10 سال گذشته روز گذشته در بازی مقابل پیکان شکسته شد.
در 10 سال اخیر هیچگاه شرایطی برای سرخپوشان پیش نیامده بود که در 3 بازی پشت سرهم گلزنی نکنند.
پرسپولیس بعد از گلزنی مقابل استقلال، 210 دقیقه موفق به ثمر رساندن گل نشده بود که مهدی ترابی ملی پوش این تیم با زدن گل اول این کابوس تلخ را به پایان رساند.
منبع: برنا
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
محمد

۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
مهدی ترابی تلخ ترین بازی کن پرسپولیس هست.
امیدوارم تو بقیه بازی های تیم محبوبم نبینمش.
تمام اصالت و شرف و مردمی بودن پر سپولیس تا حضور ترابی وجود نخواهد داشت.
ترابی گمشو بیرون
امیدوارم تو بقیه بازی های تیم محبوبم نبینمش.
تمام اصالت و شرف و مردمی بودن پر سپولیس تا حضور ترابی وجود نخواهد داشت.
ترابی گمشو بیرون
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها