|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۴۹۴۳

مهدی ترابی تلخ ترین رکورد پرسپولیس را شکست

مهدی ترابی تلخ ترین رکورد پرسپولیس را شکست
به گزارش دیلی فوتبال؛ یکی از تلخ ترین رکورد های پرسپولیس در 10 سال گذشته روز گذشته در بازی مقابل پیکان شکسته شد. در 10 سال اخیر هیچگاه شرایطی برای سرخپوشان پیش نیامده بود که در 3 بازی پشت سرهم گلزنی نکنند. پرسپولیس بعد از گلزنی مقابل استقلال، 210 دقیقه موفق به ثمر رساندن گل نشده بود که مهدی ترابی ملی پوش این تیم با زدن گل اول این کابوس تلخ را به پایان رساند. منبع: برنا
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
محمد
-
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
مهدی ترابی تلخ ترین بازی کن پرسپولیس هست.
امیدوارم تو بقیه بازی های تیم محبوبم نبینمش‌.
تمام اصالت و شرف و مردمی بودن پر سپولیس تا حضور ترابی وجود نخواهد داشت.
ترابی گمشو بیرون
پاسخ
محمد
-
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
آقای ترابی یه نگاه پشت سرت بنداز ببین چی شد علی کریمی شد محبوبترین فوتبالیست ایران.
بدبخت ورزشکار متعلق به مردمه
کسی مثل تو که متعلق به حاکمیت هستی فقط مزدوری اشغال
حیف پرسپولیس مردمی
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟