به گزارش دیلی فوتبال؛ آندرهآ استراماچونی پس از برد پرگل 4 بر صفر مقابل سایپا گفت: مصدومیت داریوش شجاعیان نکته منفی بازی بود. او بازیکن بسیار کلیدی برای ما است. امیدوارم که مصدومیتش جدی نباشد.