|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۵۵۷۳

پرسپولیس شنبه با تیم دسته دویی بازی می کند

پرسپولیس شنبه با تیم دسته دویی بازی می کند
به گزارش دیلی فوتبال و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ سرخپوشان روز شنبه برنامه ریکاوری را در ورزشگاه شهید کاظمی انجام می‌دهند و طبق برنامه کادر فنی، بازیکنانی که در ترکیب بازی با شاهین بوشهر نباشند از ساعت 12 مقابل تیم اترک بجنورد که در دسته دوم بازی می‌کند، قرار می گیرند.
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟