پرسپولیس شنبه با تیم دسته دویی بازی می کند
به گزارش دیلی فوتبال و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ سرخپوشان روز شنبه برنامه ریکاوری را در ورزشگاه شهید کاظمی انجام میدهند و طبق برنامه کادر فنی، بازیکنانی که در ترکیب بازی با شاهین بوشهر نباشند از ساعت 12 مقابل تیم اترک بجنورد که در دسته دوم بازی میکند، قرار می گیرند.
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها