|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۵۶۳۹

نتیجه بازی صنعت نفت و تراکتور/ اولین باخت تراکتور در لیگ نوزدهم

نتیجه بازی صنعت نفت و تراکتور/ اولین باخت تراکتور در لیگ نوزدهم
به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتور تبریز در چارچوب بازی های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود صنعت نفت به پایان رسید. عیسی آل کثیر در دقایق 20 و 53، گل های شاگردان اسکوچیچ را به ثمر رساند تا دروازه رشید مظاهری پس از هفت بازی باز شود. تک گل تراکتور را محمدرضا آزادی در دقیقه 81 به ثمر رساند. محمدرضا اکبریان داور این بازی به عیسی آل کثیر و مهدی مومنی از صنعت نفت کارت زرد نشان داد. این بازی اولین باخت تراکتور در لیگ نوزدهم بود، آن هم در حالی که امروز سپاهان مقابل سایپا تساوی کرد و پیروزی در این بازی می‌توانست برای شاگردان دنیزلی یک فرصت طلایی باشد و این تیم به صدر جدول برود.
ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟