|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۶۰۶۱

استقلالی ها پاداش گرفتند

استقلالی ها پاداش گرفتند
به گزارش دیلی فوتبال؛ مسئولان باشگاه استقلال پاداش پیروزی های این تیم در جام حذفی را به حساب بازیکنان این تیم واریز کردند. تیم فوتبال استقلال در 2 دیدار پی در پی در جام حذفی موفق شد گل ریحان البرز و فجر شهید سپاسی را در جام حذفی شکست دهد به همین دلیل مسئولان باشگاه استقلال پاداش این 2 دیدار را به حساب بازیکنان این تیم واریز کردند. مسئولان باشگاه استقلال تصمیم دارند پاداش 3 برد پی در پی در لیگ برتر را نیز طی چند روز آتی به حساب بازیکنان این تیم واریز کنند. تیم فوتبال استقلال در 5 دیدار آخر خود در جام حذفی و لیگ به 5 پیروزی پی در پی دست پیدا کرده است. منبع: فارس
ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟