|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۶۷۸۵

حمله مالک تراکتور به پرسپولیس پس از باخت به استقلال!

حمله مالک تراکتور به پرسپولیس پس از باخت به استقلال!
به گزارش دیلی فوتبال و به نقل از باشگاه تراکتور؛ محمدرضا زنوزی در برنامه ایستگاه ورزش رادیو جوان گفت: پیش از همه چیز به هواداران تراکتور به دلیل کسب رتبه پنجم پرهوادارترین تیم جهان تبریک می‌گویم. هواداران ما روز جمعه شخصیت بالایشان را نشان داده و به همه اثبات کردند که تبریز جای هیچ گونه بحث و حرف و حدیث نیست. پرشورها با تشویق بازیکنان پس از بازی، نشان دادند که فرهنگ و شخصیت بالایی دارند. وی در رابطه با بیانیه‌ای که روز جمعه برای تمجید از هواداران تراکتور صادر کرده بود، اظهار داشت: بیانیه را خودم صادر کردم و معتقدم کوچکترین کار در قبال هواداران بود، هواداران ما لیاقت بالایی دارند و بنده خودم نیز یکی از هواداران تراکتور هستم. با اینکه تراکتور پرهوادارترین تیم آسیا، ایران و پنجمین تیم پرهوادار دنیاست؛ اما هوادارانمان واقعاً مظلوم هستند و به راحتی حقشان خورده می‌شود. زنوزی ادامه داد: همه‌ مشکلات از ورزشگاه آزادی شروع می‌شود، هواداران تیم‌های پایتخت در ورزشگاه آزادی یکسری مشکلات برای تیم‌های شهرستانی به وجود می‌آورند و هواداران این تیم‌ها را مجبور به واکنش می‌کنند. این هفته به مادری که دو فرزندش در راه کشورمان شهید شده است، بد و بیراه می‌گویند و مسئولان نیز هیچ عکس العملی نشان نمی‌دهند. سال گذشته در بازی «سایپا - پرسپولیس» به ما فحاشی شد، ولی چرا کمیته انضباطی واکنش نشان نداد؟ همچنین در بازی «سپاهان - پرسپولیس» چرا سر سپاهان را بریدند؟ مقصر آن اتفاقات چه کسانی بودند؟ به خاطر دردانه‌هایشان سر تیم‌های شهرستانی را می‌برند. وی در خصوص وضعیت مالی باشگاه تراکتور، عنوان کرد: بنده در برنامه ورزش و مردم نیز اعلام کرده بودم که هواداران دو تیم پایتخت باید قبول کنند که فوتبال از دو قطبی خارج شده و چند قطب جدید ایجاد شده است. رسانه‌ها هر تهمتی که می‌خواهند به تیم ما می‌زنند. مشکلات مالی تراکتور شایعه بوده و ما امسال بالای 35 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم و امکانات بازیکنان نسبت به سال قبل هم افزایش یافته است، نمی‌توانند بپذیرند که قطب جدیدی با تعداد هوادار بیشتر نسبت به تیم‌های تهرانی وجود دارد. مالک باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: یک روزنامه مسائلی نوشته که واقعیت ندارد، بله من در تاتارستان برای یکسری کارهای اقتصادی جهت پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران حضور دارم و ترمینال صادراتی ایران در روسیه و کشورهای آسیای میانه را ایجاد می‌کنم. به دلیل مشکلات کم آبی در کشورمان، کشت فرا سرزمینی که قانونی است را دنبال می‌کنم. بنده صنعت‌گر بین المللی هستم. این رسانه‌ها برای تمامی شهرستان‌های ایران مشکل ایجاد کردند. وی در خصوص وضعیت باشگاه ماشین سازی گفت: بنده چندین بار اعلام کرده‌ام که برای فروش ماشین سازی برای کسی که در شأن این تیم هزینه کند، آمادگی دارم. نمی‌خواهم ماشین‌سازی مثل پاس شود. مالک باشگاه تراکتور با تأکید بر اینکه دو قطبی فوتبال روی خیلی از مسائل تأثیر گذار است، گفت: داورها از اینکه مورد غضب هواداران این دو تیم قرار گیرند، می‌ترسند. یکسری از مسئولان و هواداران جرأت را از داوران گرفته‌اند و ما باید کاری کنیم جرأت به داوران بازگردد و تیم‌های شهرستانی از این جهت، آسیب می‌بینند. دردانه‌ها بیشترین بهره را از اشتباهات داوران می‌برند و اگر خصوصی شوند، خیال همه راحت می‌شود. بنده در برنامه ورزش و مردم هم گفته بودم خصوصی‌ شدن تیم‌های پایتخت به نفع هوادارانش است؛ چرا که این تیم در رقابت با بخش خصوصی جا خواهند ماند. زنوزی خاطرنشان کرد: ما روز جمعه باختیم، ولی باید بدانید بازیکنی که دقیقه 4 باید اخراج می‌شد، اخراج نشد. اینکه می‌گویم جرأت از قشر داوران گرفته شده است همین موضوع هست، بازیکن استقلال حتی کارت زرد هم دریافت نکرد! این داور پشت دروازه، کمک داور و داور وسط به همدیگر کمک نمی‌کنند؟ چه زمانی می‌خواهیم حرفه‌ای شویم؟ اینکه دو سه تیم حرفه‌ای شوند و بقیه تیم‌ها آماتور باقی بمانند، انصاف نیست.
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
داریوش
-
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
قشنگ معلومه تراکتور و سپاهان یک تیم شدند و از طرف همدیگه مصاحبه علیه استقلال و پرسپولیس میکنند.امید عالیشاه هم خانواده شهید هست ولی در تبریز فحش ناموس بهش دادند.چرا اون موقع کسی دلداری نداد بهش.که مدیر تراکتور الان بیاد علیه پرسپولیس حرف بزنه.. کلا پرسپولیس از دهنش نمیافته..بازی استقلال و تراکتوره بازم میاد علیه پرسپولیس حرف میزنه.این یک واقعیته که ماشین سازی فقط برای رشد تراکتور بازی میکنه.همه تیم ها رو به دردسر میندازه بجز سپاهان و تراکتور. درسته فوتبال دوقطبی خوب نیست ولی نه اینکه بیان متحد بشن علیه استقلال و پرسپولیس به این بهانه و با مظلوم نمایی. باید وقتی به خانواده عالیشاه که خانواده شهیدن فحاشی کردند در تبریز و 90دقه به بیرانوند و یا وریا غفوری یکی میومد اعتراض میکرد.تاکی میخان بخاطر ناراحت نشدن و آشوب نکردن تبریزی ها فقط به ساز این تیم رقصید.پیشرفت فوتبال در رشد عادلانه رخ میده.نه با جو درست کردن مدیر تراکتور تا بیانیه کودکانه نماینده مجلس.. بنظرم اگه خودشون حرفاشونو بخونن میفهمن چقدر خنده داره.. آقای فتاحی میاد به تماشاچیان تراکتور آفرین و مرحبا میگه در صورتیکه 90 دقه فحش وریا غفوری دادن و بارها سنگ پرت شد توی زمین.مطمئنا یا سپاهان یا تراکتور هدف اولشونه. ازبس قلعه نویی و مدیر تراکتور بیانیه دادن علیه پرشپولیس و استقلال..واقعا کارشون خیانته.
پاسخ
حامد استقلالی
-
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
برو بسوز بزبزی
پاسخ
علی
-
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
گنه کرد در بلخ آهنگری، به شوشتر زدند گردن مسگری
تراکتور به استقلال باخته چرا پرسپولیس رو آوردن وسط.
یکی نیست بگه بابا همون تراکتوری هم که داره تراکتور رو تشویق می کنه در اصل یا پرسپولیسیه یا استقلالی .
ضمنا آدرس این سایت یا جایی که اعلام کردن تراکتور پنجمین تیم پر طرفدار دنیا رو بدید ما هم بریم ببینیم.(فکر کنم پر تماشاگر ترین بازی تو بازه مثلا یک ماه اخیر بوده)
تو بازی روز جمعه کی از پرچم ترکیه بالا رفت، اون همه فحاشی رو کی انجام داد؟
آذری زبان های و علی الخصوص تبریزی ها همه مردم خوب و محترمی هستند، فقط این وسط ی سری آتیش بیار معرکه هستند که دارن درد سر درست می کنن.(تیم های اصفهانی، طرفداران آقایان تاج و ساکت و ......)
در انتها هر چیزی می خوان بگن،‌بگن. تیم اول و دوم پرسپولیسه و استقلال.
پاسخ
تبریزی
-
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
جناب زنوزی کاملا درست میفرمایند
تراکتور سازی پرهوادارترین تیم ایران
تماشاگران این تیم با ادب ترین تماشاگران ایران
مادر محترم جناب رسول خطیبی تنها مادر قابل احترام در ایران
تراکتور سازی پر افتخارترین وصاحب جام های متعدد در ایران
بقیه تیم ها و مردم ایران هم ...
پاسخ
عشق پرسپولیس
-
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
جناب اقای زنوزی همانگونه می فهمید عده ایی تماشگرنما درلباس پرسپولیس درمیایند وعلیه این واون شعارمیدهند همیجور هم عده ایی تماشگرنما درلباس تراکتوردرمیاند وعلیه پرسپولیس یا استقلال شعر سرمی دهند شما تحصیل کرده مهندس بین المللی راهکار ازاین عمل های مضحک نشون به دید مسلما تمام باشگاه با شما هم نوا میشوند ولی ایراد گرفتن ازکل تماشگران فهیم پرسپولیس واستقلال وتراکتور صحیح نیست
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟