سکوت معنادار مدیرعامل پرسپولیس درباره برانکو
به گزارش دیلی فوتبال؛ محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل صنعت نفت آبادان و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اظهار کرد:
خدا را شکر بازی جام حذفی را بردیم. بازیکنان خیلی زحمت کشیدند. طبق معمول بازی دست ما بود اما بردن با همان یک گل هم برای ما غنیمت است.
او در پاسخ به این سوال که آیا به کالدرون اولتیماتومی دادند، گفت:نه هیچ اولتیماتومی ندادیم و ارزیابیمان برای نیم فصل است. فعلا به مرحله بعدی جام حذفی صعود کردیم و خوشحالیم.
مدیرعامل پرسپولیس پس از این که با سوالی راجع به مذاکره با برانکو مواجه شد، پاسخی نداد و از جمع خبرنگاران جدا شد.پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها