دردسر جدید گریبانگیر استقلال و استراماچونی شد
به گزارش دیلی فوتبال؛ میلاد باقری در ابتدای فصل جدید و در فصل نقل و انتقالات با تیم فوتبال استقلال تهران قراردادی 3 ساله امضا کرد اما این بازیکن با گذشته 11 هفته از مسابقات لیگ برتر از شرایط خود ناراضی است و قصد دارد از این تیم جدا شود.
باقری با توجه به اینکه استراماچونی اعتقادی به وی ندارد و در مسابقات این فصل اصلا از وی استفاده نکرده و همچنین به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از باشگاه استقلال خواستار جدایی از جمع آبی پوشان پایتخت شده است.
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها