حسرت مهاجم جوان استقلال مقابل سپاهان
به گزارش دیلی فوتبال؛ شاهین طاهرخانی بعد از تساوی 2 بر 2 استقلال و سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد:
بازی خیلی خوبی بود و فوتبالی که دوست داشتیم بازی کردیم، فکر می کنم همه از این بازی لذت بردند؛ اما حیف که برنده نشدیم.
مهاجم جوان استقلال افزود:خیلی خوب بازی کردیم، متاسفانه در آخرین لحظه غفلت کردیم و پیروزی را از دست دادیم. ای کاش برنده میشدیم.
بازیکن تیم فوتبال استقلال در خصوص داوری این بازی گفت:نمیتوانم در این خصوص نظر بدهم و بهتر است کارشناسان نظر بدهند.
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها