|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۸۶۲۶

حسرت مهاجم جوان استقلال مقابل سپاهان

حسرت مهاجم جوان استقلال مقابل سپاهان
به گزارش دیلی فوتبال؛ شاهین طاهرخانی بعد از تساوی 2 بر 2 استقلال و سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد:

بازی خیلی خوبی بود و فوتبالی که دوست داشتیم بازی کردیم، فکر می کنم همه از این بازی لذت بردند؛ اما حیف که برنده نشدیم.

مهاجم جوان استقلال افزود:

خیلی خوب بازی کردیم، متاسفانه در آخرین لحظه غفلت کردیم و پیروزی را از دست دادیم. ای کاش برنده می‌شدیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در خصوص داوری این بازی گفت:‌

نمی‌توانم در این خصوص نظر بدهم و بهتر است کارشناسان نظر بدهند.

ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟