|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۸۶۶۲

پرسپولیس بدون بازی مدعی ماند!

پرسپولیس بدون بازی مدعی ماند!
به گزارش دیلی فوتبال؛ رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال در حالی به اتمام رسید که دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی و دیدار پیکان و تراکتور به دلیل آلودگی شدید هوای تهران برگزار نشد. با این حال نتایج سایر بازی های امروز طوری رقم خورد که سرخپوشان تهران و تبریز همچنان می توانند به ماندن در بالای جدول برای جنگیدن در مسیر قهرمانی امیدوار بمانند. باخت یک بر صفر شهرخودرو در مشهد مقابل صنعت نفت آبادان و تساوی سپاهان مقابل استقلال تهران باعث شد تا اختلاف امتیاز پنج ضلع مدعی قهرمانی حداقل باقی مانده تا گابریل کالدرون با پرسپولیس مسیر راحت تری را برای رسیدن به صدر جدول همراه با مصطفی دنیزلی در تراکتور داشته باشد. پرسپولیس با یک بازی کمتر از سایر مدعیان خود با ۱۱ بازی، ۱۹ امتیازی است و تراکتور نیز با ۱۷ امتیاز از ۱۰ دیدار جزو مدعیان قهرمانی باقی ماند. منبع: مهر
ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟