|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۹۱۸۳۳

حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا 2022

حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا 2022

به گزارش دیلی فوتبال؛ بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم های استقلال، پرسپولیس و گل گهر سیرجان از ایران صلاحیت حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2022 را ندارند.

در بیانیه ای اف سی آمده است: کمیته مستقل کنترل کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم به لغو مجوز حضور سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و گل‌گهر سیرجان (هر سه باشگاه از ایران) به دلیل نداشتن مجوز حرفه‌ای مطابق بند‌های ۱۴.۴ و ۱۴.۵ اساسنامه صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های، گرفته است.

کمیته مستقل کنترل کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که این سه باشگاه نتوانسته‌اند معیار‌های ضروری (مطابق بند‌های ۳.۱ و ۳.۲ اساسنامه صدور مجوز برای باشگاه در AFC) را فراهم کنند و مطابق آن نباید اجازه ورود به لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۲ را داشته باشند. به علاوه این کمیته اعلام کرده که مدارک اضافی ارائه شده از سوی باشگاه گل گهرسیرجان را هم رد کرده است.

پرونده این سه باشگاه به دبیرخانه کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال برای بررسی و اقدام ارجاع داده شد.

استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا 2022 حذف شدند

ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟