|
کد خبر: ۹۶۰۶

مهاجم آبی ها ابراز پشیمانی کرد

مهاجم آبی ها ابراز پشیمانی کرد
به گزارش دیلی فوتبال؛ پدرو رودریگز، مهاجم سابق بارسلونا که از سال 2015 به تیم چلسی پیوست در آخرین اظهارات خود از تمایلش برای بازگشت به جمع آبی‌اناری‌ها صحبت کرد. پدرو در گفتگو با آ اس گفت:

همه می‌دانند که چه حسی نسبت به بارسلونا دارم و در این تیم چقدر پیشرفت کردم. همیشه هم گفته‌ام که روزی به این تیم بازخواهم گشت.

در بارسلونا تجربیات بزرگی کسب کردم. هواداران مرا دوست داشتند و من هم شیفته آن‌ها بودم.

فکر می‌کنم شانس برای بازگشت بیابم. البته باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

برچسب ها: بارسلونا چلسی
ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟