به گزارش دیلی فوتبال؛ با اعلام علیرضا منصوریان، او درست قبل از بازی با سایپا از ذوب آهن استعفا داد. منصوریان می گوید به درخواست خودش و همچنین با حفظ رابطه خوب با مدیران ذوب آهن از این تیم جدا شده است. منبع: ورزش سه