فوتبال ایران

واکنش سردار آزمون به ماجرای خط خوردن از لیست تیم ملی ایران در جام جهانی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ سردار آزمون در پی حواشی ایجاد شده در خصوص احتمال خط خوردن از لیست تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ به علت استوری های جنجالی اش، با انتشار متنی در اینستاگرام به این ماجرا واکنش نشان داد.

مهاجم ملی پوش ایران با تاکید بر اینکه هیچ اختلافی در میان بازیکنان تیم ملی ایران وجود ندارد، گفت: قسم می خورم هیچ فشاری روی گذاشتن یا برداشتن استوری من نبود و ماجرای خط خوردنم دروغ بود؛ از بازیکنان تیم عذر می خوام چون کار عجولانه من باعث شد مورد اهانت قرار بگیرند.

عکس واکنش سردار آزمون به به ماجرای خط خوردن از لیست تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

واکنش سردار آزمون به ماجرای خط خوردن از لیست تیم ملی ایران در جام جهانی

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

سردار آزمون: خط خوردنم از تیم ملی دروغ بود

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۶ دیدگاه ها

  1. اگراین بازیکن که نسبت به بقیه بازیکنان درلیگ حرفه‌ای ومعتبرتری توپ میزند خط بخورد.بعدمعیارکیروش مشخص میشه.چون تیم ملی جای اما واگرها نبایدباشه فقط بایدهمه باهم تفاهم وانسجام تیمی داشته باشندتا بتوانیم مسابقات خوبی را ازتیم ملی ببینیم.

  2. این آقا اگه حامی زن بود که نمی‌رفت تو یه کشور خارجی یه زن باردار کنه بعد به حکم دادگاه همون کشور بگن بیا داداش تخمی رو که کاشتی قبول کن دیگه!!!حالا همه شدن دلسوز این مردم و استوری میزارن!!!!!

    1. احسنت حرف دل خیلیا رو زدی،دقیقا کسایی دلسوز و حامی زنان شدن که اگه تو یه کوچه خلوت با یه زن روبرو بشن جز خوی حیوونی چیزی ازشون نمیبینی.

  3. چ عجب یکی معقولانه رفتار کرد؟!!
    وقتی هوا غبارآلود میشه اگه نمیتونی راهتو پیدا کنی اگه چراغو نمی‌بینی بهترین کار سکوته!!!
    تو این موضوع بهترین کاری که میتونستن کنن با اظهار تأسف از مرگش مردم رو به مطالبه با آرامش و اتحاد و صف بندی در مقابل دشمن دعوت میکردن!!!

    یه آدم وطن پرست اینطوری رفتار می‌کنه…
    نه اینکه دعوت به اغتشاش کنه یا نفت رو آتیش باشه!!!
    الان این همه خسارت مادی و معنوی مقصرش سریدیپیتی های در پیتن که سواد حرف زدن ندارن!!!
    بیچاره اونایی که با طناب پوسیده اینا سقوط کردن!

    1. دروغ نبود رفتی به … افتادی. بد خودت ضایع کردی تو که شهامت نداشتی از اول جوگیر نمیشدی والا. مافکرکردیم تو چ سرداری هستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *