عکس

عکس| حمایت جواد نکونام از علی دایی در اینستاگرام

به گزارش سرویس عکس خبرگزاری دیلی فوتبال؛ جواد نکونام بازیکن پیشین استقلال و تیم ملی ایران با انتشار یک عکس متشرک با علی دایی در استوری اینستاگرام از همبازی خود در برابر انتقادها حمایت کرد.

در این استوری که جواد نکونام با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشته است، او تصویری از علی دایی منتشر کرده و نوشت: برای ده ها و صدها سال، اردبیل را با علی دایی به یاد می آورند اما وکیل الدوله هایش ۴ سال یک بار می آیند، می روند و فراموش می شوند.

کنایه جواد نکونام به حجت الاسلام سید کاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل در مجلس است که چند روز قبل در جلسه علنی مجلس و در واکنش به مواضع علی دایی درباره مرگ یک دختر اردبیلی، گفته بود: افراد احترام خود را حفظ کرده و در رفتار خود تجدیدنظر کنند.

حمایت جواد نکونام از علی دایی در حالی صورت می گیرد که اسطوره فوتبال ایران تحت تاثیر اخبار جعلی رسانه های بیگانه درباره اتفاقات زادگاهش اردبیل، ماموران امنیتی را در مرگ یک دختر نوجوان دخیل می داند؛ ادعایی که عموی مرحومه اسرا پناهی نیز آن را رد کرده اما آقای دایی بر آن پافشاری می کند.

عکس استوری جواد نکونام در حمایت از علی دایی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| حمایت جواد نکونام از علی دایی در اینستاگرام

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس استوری اینستاگرام جواد نکونام و حمایت از علی دایی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *