عکس

عکس| نمایش پرچم شیر و خورشید به جای پرچم ایران در برنامه جام جهانی شبکه تلویزیونی دانمارک

به گزارش سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال؛ عکس منتشر شده از نمایش پرچم شیر و خورشید به جای پرچم ایران در برنامه جام جهانی ۲۰۲۲ شبکه تلویزیونی دانمارک بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصویر که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، شبکه TV2 دانمارک در برنام معرفی تیم های گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ دچار اشتباه فاحشی شده و از پرچم شیر و خورشید به جای پرچم ایران استفاده کرده است.

عکس نمایش پرچم شیر و خورشید به جای پرچم ایران در برنامه جام جهانی شبکه تلویزیونی دانمارک که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| نمایش پرچم شیر و خورشید به جای پرچم ایران در برنامه جام جهانی شبکه تلویزیونی دانمارک

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس اقدام ضد ایرانی برنامه جام جهانی شبکه تلویزیونی دانمارک

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. شیر نماد چند هزار ساله ایرانیان بوده و هست و خواهد بود .در تخت جمشید در کوه های جنوب و جنوب غربی کنده کاری های روی سنگ ها و در ادبیات ایران شیر نماد ایرانی بوده این نشان اگر روی پرچم ایران باشد اصیل تر است .تا لای عربی . مردم اکثریت شیر را نماد می دانند

  2. یه عمره بجای خلیج فارس میگن خلیج عرب مگه چیزی عوض شده الان ما پرچم امریکارو بجای راه راه خال خالی نشون بدیم امریکا میره زیر سوال خیلی تاثیر گذار بود مرسی واقعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *