فیلم

فیلم| گریه دختربچه هوادار تراکتور؛ اقدام جنجالی مسئولان ورزشگاه تبریز اشک این دختر محجبه را درآورد

به گزارش دیلی فوتبال؛ فیلم منتشر شده از گریه دختربچه هوادار تراکتور در پی ممانعت مسئولان ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مبنی بر ممانعت از ورود این دختر محجبه خردسال با واکنش های منفی گسترده ای از سوی کاربران در اینستاگرام مواجه شد.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، دختربچه ای محجبه که برای تماشای بازی تراکتور و سپاهان به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز رفته به علت منع ورود به استادیوم اشک می ریزد.

فیلم گریه دختربچه هوادار تراکتور؛ اقدام جنجالی مسئولان ورزشگاه تبریز اشک این دختر محجبه را درآورد که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم گریه دختر هوادار تراکتور در ورزشگاه تبریز

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۵ دیدگاه ها

  1. مظلومیت کودکانه این بچه نادرستیه نگاه تعصبی به این قضیه رواثبات میکنه،درموردرفتارنادرست درورزشگاههاهم بایدمردم بخاطرحضوراین عزیزان رفتاری درشان تراکتورداشته باشن

  2. برادران خواهش میکنم بچه ها رو به ورزشگاه نیارین.مخصوصا دختر بچه ها رو .من خودم وقتی به ورزشگاه میرم یه هفته حرف زدنمو گم میکنم.الفاظی که اونجا استفاده میشه مناسب بچه ها نیست.

  3. ماهدفمون بالا تر از قهرمانی در سیرک برتره ما تراکتوری هستیم و تراکتور هویت ما تورکهاست تراکتور تریبون ما تورک هاست
    یاشاسین گوزی گونئی آذربایجانلار💖

  4. جوگیر نباشیم، جو داخل ورزشگاه با اون فحش‌هایی که میدن برای مردها هم قفله
    یا مثل بازی فصل قبل با پرسپولیس که سنگ‌پرانی می‌کردن خطرناکه

  5. یه عده بی فرهنگ دهاتی و ایلاتی از قیرخ متیر،خلیل آباد،زورآباد،شمس آباد،توانیر،حیدرآباد میان ورزشگاه و شعار های رکیک جنسی میدن،خود مردها اونجا امنیت ندارن چه برسه به این دختربچه معصوم.

  6. من خودم طرفدار دو آتیشه تراکتورم ولی خاک تو سر اون احمق های حوزه علمیه ای که دلشون از دیدن این فیلم نسوخت واقعا خاک عالم تو سرتون کنن با این تفکرات مسخره تون.واقعا خنده داره یه دختر بچه رو راه ندادن استادیوم

  7. ای بی وجودا
    این زیبا خانوم از این مملکت سهم داره
    چطور دلتون اومد
    تا کی ؟
    خاک بر سر خودتونو عقایدتون و ایدئولوژیتون
    حال منطقه رو بهم میزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *