فیلمفوتبال جهان

فیلم| خلاصه بازی آلمان و ژاپن دیشب شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲

به گزارش دیلی فوتبال؛ بازی دو تیم ملی آلمان و ژاپن در چارچوب مسابقات دوستانه بین المللی با نتیجه ۴ بر یک به نفع میهمان به اتمام رسید.

جونیا ایتو (۱۱)، آیاسه یدا (۲۲)، تاکوما آسانو (۹۰) و آئو تاناکا (۲+۹۰) برای تیم ملی ژاپن و لروی سانه (۱۹) برای تیم ملی آلمان گلزنی کردند.

خلاصه بازی دوستانه آلمان و ژاپن که دیشب شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ برگزار شد را در فیلم زیر تماشا کنید.

فیلم خلاصه بازی آلمان و ژاپن

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. تیم ژاپن بسیار تیم خوب هماهنگ و سرعتی هستش و توی این بازی با استفاده از سرعت زیادشون خط دفاعی المان رو نابود کردنند من فکر میکنم که اگر تیم فوتبال کشورمون با المان بازی میکرد نمی تونست پیروز بشه و یک باخت سنگینه دیگه مثل بازی با اینگلیس می‌شود و این که ژاپن نشون داد که تیم سرسخت وقوی هستش ودر جام ملت های آسیا میتونه قهرمان هم بشه امسال ‌ولی تیم فوتبال کشورمون بازی کن سرعتی نداره که توب هارو سریع به جلو ببرند و خط دفاعی حریف رو دچار مشکل کنند واگر تا قبل بر گزاری جام ملت های آسیا تیم کشورمون آماده نشه و بازی کنان سرعتی رو به تیم ملی دعوت نکنند بازی با ژاپن صد درصد باخت واین که چرا بازی دوستانه با تیم های خوب اروپا مثل همین المان با این تیم ها بازی دوستانه برگزار نمی کنید بازی با تیم های با کیفیت میتونه سطح تیم رو بالا ببره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *