فوتبال جهان

احتمال جدایی لیونل مسی از همسرش آنتونلا روکازو

به گزارش دیلی فوتبال؛ در دنیای فوتبال، لیونل مسی و همسرش آنتونلا نماد یک زوج همیشه همراه و جدانشدنی محسوب می‌شدند. این ۲ زمانی که ۹ ساله بودند با یکدیگر آشنا شدند و در نهایت دوستی به ازدواج منجر شد و از آن زمان این زوج یکی از بهترین زوج‌های فوتبالی محسوب می‌شدند.

با این حال بعد از گذشت ۱۵ سال و داشتن ۳ فرزند، گفته شده این زوج در زندگی مشترک خود با مشکل رو به رو شده‌اند. گونسالو واسکس اولین خبرنگاری بود که درباره شرایط پیچیده حاکم بر زندگی مشترک این زوج سخن گفت و پس از آن رسانه‌های دیگر این موضوع را تکرار کردند.

یکی از روانشناسان در حوزه زبان بدن، عنوان کرده در جدیدترین ویدئویی که لیونل مسی به همراه همسرش در تیک تاک به اشتراک گذاشته، فاصله بین این ۲ کاملا مشهود است. همچنین در مراسم توپ طلا در یک صحنه آنتونلا قصد داشت مسی را ببوسد اما مسی اجازه این کار را به او نداد.

پس از دریافت جایزه از آنتونلا روکازو خواسته شد به همراه بچه‌ها بر روی صحنه برود اما او به روی صحنه نرفت و فقط بچه‌ها در کنار مسی روی صحنه حاضر شدند. از نظر این کارشناس زبان بدن، فاصله بین مسی و همسرش در عکس‌های بعد با وجود تلاش این ۲ برای نزدیک شدن به یکدیگر کاملا مشهود بود.

منبع: فوتبال ۳۶۰

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *