منهای فوتبال

فیلم| افتخار سالومه سیدنیا به سگ بازی با فرح پهلوی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از افتخار سالومه سیدنیا به سگ بازی با فرح پهلوی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، سالومه سیدنیا از مجریان شبکه ماهواره ای من و تو که پخش آن به خط پایان رسید، خاطره ای از سگ بازی با فرح پهلوی بازگو می کند.

فیلم افتخار سالومه سیدنیا به سگ بازی با فرح پهلوی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم سگ بازی سالومه سیدنیا و فرح پهلوی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۴۳ دیدگاه ها

  1. بانو فرح پهلوی نمونه یک زن تحصیل کرده، نجیب و مهربان، نیکوکار، و فداکار است، از همین جا برای تمام کارهایی که برای کودکان و بانوان کشورت انجام دادی تشکر میکنم.
    وقتی اسم ملکه رو جایی می‌شنوم یا می‌خوانم بیاد شما هستم چون برای کشورمان ملکه بودی ولی بدون غرور و با مردم همنشین، سلامت و پیروز باشید.

  2. ساندیس ایرانی شرف دارد به سوسیس غربی های ضد خوانواده !!!این فلک زده ها از ایران رانده شدند با پول چپاول مردم ایران کیف می کنند ویا خودکشی می کنند چرا به حال خودشان رها نمی کنید امثال سالومه ها هم به جای فرزند تا آخر عمر باید با توله سگها خودشان را مشغول کنند

  3. کینه تون هم کینه شتریه از *** خوری سیر نمشید کسی که خودش زده به خواب بیدار نمیشه دولت پهلوی خدمات زیادی به کشورکرده که جماعت نادان ارزشی از بیان ان ترسانند

  4. مصطفی ساندیسی شما یه ورزشگاه نتوانستید بسازید این اسکناس دوهزارتومانی را ببینید با دوهزار تومان شاه مقایسه کنید عمق فاجعه را در می یابید کم خالی بندی کن به جای فحش دادن به کسی که هیچ دخالتی در زندگی ما نداره از مسئولان قدرتمند و نیرومند مملکت حقوق چندر غازی را مطالبه کنید کارگران دیگر رمقی ندارند و با مرده فرقی نمیکنند فرزندان دیگر پدران خود را دوست ندارند زنان از شوهرانشان بیزارند کانون خانواده ها داره از هم میپاشه حق و حقوق کارگران را پس بدهید تا دیر نشده دستان خرچنگی تان را از گلوی ملت بردارید ملت دیگه بریدند

    1. چرا اینارو به من میگی من چیکاره ام من هم یکی مثل تو. تنفر من از پهلوی بخاطر خیلی چیزهاست که حوصله تعریف ندارم یعنی فایده نداره بگم بعدشم خود من هم ناراضی هستم شاید بیشتر از شما ولی اینجا نمی‌گم چون سودی که نداره ضرر هم داره قصد و منظور شما درست نیست از کسانی تعریف و حمایت میکنید که یا در این جهان نیستند یا اگر باشند کاری به گیر و گرفتاری مردم ندارند اصلا مال سیاست نیستند شما قیافه ربع پهلوی را ببین مثل گ وز بعد طهارت میمونه از این چه توقعی داری این آدم ها برای شما هیچ سود یا ضرری ندارند

    2. دوست ناشناس، اینها پول می‌گیرند که این نظرات رو بنویسند و خودشون هم از همه چیز با خبرند مصطفی یا آرامش یا بقیه خودشون هم وضعیت مالی خوبی شاید نداشته باشند و به همین خاطر ساعتی کار می‌کنند و یک نفر چند تا کامنت به اسامی مختلف دارند. شما خودت رو ناراحت نکن چون پوست کلفتی دارند و زبانی دراز.

    3. ساندیس شرفش از سوسیس خیلی بیشتره، خود امید دانای بیناموس که از قماش شماست
      گفت فراخوان دادن و همه مون رفتیم و جمع شدیم تو یکی از شهرای فرانسه،موقع نهار یکی یدونه ساندویچ سوسیس بهمون دادن که اونم سرش گیس و گیس کشی کردیم.

  5. شما ارزشی ها هر قدر زور بزنید نمی‌تونید تاریخ رو تحریف کنید، تهمت بزنید یا توهین کنید چیزی عوض نمیشه.
    تاریخ در مورد شما هم خواهد نوشت و مورد قضاوت نسل‌های بعدی قرار خواهید گرفت.
    رژیم شاهنشاهی و ج ا قابل قیاس نیستند، شما را باید با ژیم معمر قذافی یا صدام یا بشار اسد مقایسه کرد.

    1. آره تاریخ نمیشه عوض کرد مثلاً نمیشه فراموش کرد محمدرضا بحرین بخشش کرد. نمیشه فراموش کرد رضا خان چقدر کو های استراتژی آرارات را به ترکیه بخشش کرد یعنی وطن آنقدر ارزش فروختن نداشت بخشش میکردند. تاریخ فراموش نمیکنه رضا خان چقدر بختیاری ها را تبعید میکرد و یا اعدام میکرد بخاطر ترس از قدرت شون.
      تاریخ نمیشه عوض کرد ولی مردم میشه فراموشکار کرد

    1. همه از نظر شما جیره خورهای ساندیسخور ،حرامزاده هستندفقط خودتون حلال زاده هستید
      در حالی که تمام دنیا از شما متنفرن

  6. اگه دقت کنید قیافه دوتاشون عین همون سگه هست، بی ربط نیست که میگن هرکی با تبارش. واقعا گل گفتند. جالب اینکه بعضی ها هم به طرفداری از اونا از همینجا پارس میکنن!. چخه سقط شده.

  7. هرچی کارخونه ذوب اهن پالایشگاه خودروسازی تراکتورسازی ماشین سازی فولادسازی وصنایع مادر وارتش دانشگاه وبیمارستان هزاراران چیزدیگه میبینیم ازهمون رژیم گذشته وخاندان پهلویه.حالااگه سگ داشتن یاکسی رودوست داشتن به خودشون مربوطه زندگی خصوصیشون.مثل الان نبوده که بخان سبک زندگیشونو باپلیس وزندان دادگاه توحلقوم ملت بکنن وازکار وشغل وخدمات رفاه وهزارچیزدیگم خبری نباشه ومحروم وتحریم باشن

    1. شما معلوم نیست چند سالته که اینجور قضاوت می کنی یا بهت اینجور گفتند. خیر اخوی ، اینطور نیست. از سال پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با وجود همه فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها دهها بیمارستان، چندین استادیوم ورزشی، صدها سالن ورزشی، چندین پالایشگاه، شرکت‌های خودرو سازی و دهها سد و پل و تونل و مترو و جاده ، مترو، زمین های ورزشی و چندین فرودگاه، ایستگاههای راه آهن، ترمینال اتوبوس شهری و برون شهری و… در سراسر کشور و در زمان تشکیل نظام جمهوری اسلامی ساخته شده است. حتما از افراد بی غرض و سالم سوال کن.

      1. عزیز تعداد اینها رو بگو مثلا سالی پنج تا بیمارستان در تهران ساختیم و سه تا در فلانشهر با ذکر نام، چند تا مدرسه و دانشگاه دولتی در سال می‌سازید؟ تا الان باید همه شهرها با راه آهن با هم متصل باشند و واگن‌های قطار مشهد توی موزه. چندتا سد مثل کرج و دز ساختید و….
        درضمن بنده بالای شصت سال سن دارم و شما جند سالته؟

  8. انشالله خدا به این خودتحقیرها معرفت و شعور عنایت کنه که بفهمن این خانواده نکبت و کثافت پهلوی چه آشغالهای بودن و چه ظلمی به مردم میکردن. امان از جهل و حماقت. زمان اون پهلوی نکبت بجز چندتا خیابون اطراف فرودگاه مهرآباد و خیابونهای مسیر کاخهای سلطنتی کل کشور اوضاعش از افغانستان و اتیوپی بدتر و عقب مونده تر بود

  9. بانو فرح پهلوی جایش در دل ماست، همین کانون فکری کودکان و نوجوانان از کارهای اوست، بنده طرفدار حکومت شاهنشاهی نیستم ولی این خانم تحصیل کرده و مهربان بسیار مردمی و به قول معروف خاکی بودند،ساخت بیشتر بیمارستان ها را ایشان پیگیری و افتتاح کردند از جمله بیمارستان امام حسین علیه السلام و بعد از انقلاب تجهیزاتش سالها در محوطه بیمارستان بر روی زمین بود و خاک می‌خورد سلامتی ایشان را از درگاه خداوند خواستارم.

    1. این خانم در بدترین شرایط معیشتی مردم به جای کمک به حلبی آبادها که در فقر مطلق و گرسنگی شدید بودند جشن چند صد میلیون دلاری برای سالروز کورش برپا کرد که هیچ ایرانی حتی آشپز ایرانی در آن حضور نداشت این کارهای پیش پا افتاده که شما فرمودید در عقب مانده ترین کشورها هم انجام میشد

      1. مصطفی یادمه که اون موقع پیاز بخاطر اون مراسم کمیاب و گران شده بود، خرجی که برای مراسم کرده بودند سرمایه گذاری برای رونق صنعت توریسم و ایران‌شناسی بود چون تا آن. موقع کمتر کسی اسم ایران را شنیده بود و اکثر کشورها با قدمت تمدن ما و شاهکارهای معماری چند هزار ساله ما آشنا نبودند.
        کشورهایی مثل ترکیه ویونان و چین درآمد هنگفتی از صنعت توریسم دارند و ما چرا نداشته باشیم. بعد از انقلاب هم توریست‌های زیادی از سراسر جهان به ایران می‌آیند و پایه گذار آن همان جشن بزرگ بود.

        1. مسئله اینه اگر همچین کاری هم اکنون از دولت سر بزنه هزار حرف و حدیث شروع میشه که چرا اول به فکر مردم نیستید و فلان در ثانی اگر به گفته شما ایران نیاز به شناساندن فرهنگ و تمدن خود به جهان را داشت پس چرا یه عده میگن ایران اون موقع مهد تمدن خاورمیانه بود و اعراب حسرت می خوردن و خیلی ها از ما حساب می بردن و خیلی ها هم به ما حسادت داشتند ببینید یه ماهواره هوا کردیم که در دنیا رتبه دهم شدیم یه عده خود تحقیر مشغول خود تحقیری و کم ارزش کردن کار شدند الان همه دنیا به ایران آشنا هستند ولی ایران هراسی اجازه ورود گردشگر خارجی نمی‌دهد به نظر من این حرکت پهلوی ها در آن زمان خیانت و جنایت و افراط بود اصلا احتیاجی به این ریخت و پاش ها نبود

    2. بیمارستان امام حسین سالهای سال نیمه کاره باقی بود و این همه بخش های مختلف و فوق تخصص ها و تجهیزات و امکانات پس از انقلاب ساخته شد . منزل ما نزدیک این بیمارستان است .

      1. زهرا خانم مدرسه ما درست در کوچه روبروی بیمارستان بود و هر روز از کنار آن رد می‌شدیم، شما تجهیزات داخل محوطه را ندیدید؟

      1. ستاره تو این چهل ساله شما از همون بیمارستان‌ها استفاده کردید، حالا تواین تقریبآ نیم قرن چند تا بیمارستان ساختید لطفا آمار بدهید.

  10. سعدی میگه:رَسَد آدمی به جایی که به جز خدا نبیند/بِنِگَر که تا چه حد است مکان آدَمیَّت. تحمل چنین آدم هایی برای من خیلی سخت هست انسان اینقدر جایگاه بالایی داره که خداوند بهش رسالت هایی داده اون وقت این بدبخت ها همنشین سگ و دیگر حیوانات می شوند.

    1. سگ حیوان وفاداری هست سران کشور که قسم خوردن براي رضایت خدا درست با شرف کار کنن مگه ۹۹ درصدشون دزد نیسن بچه هاشون آمریکا و انگلیس

      1. انشالله خدا به این خودتحقیرها معرفت و شعور عنایت کنه که بفهمن این خانواده نکبت و کثافت پهلوی چه آشغالهای بودن و چه ظلمی به مردم میکردن. امان از جهل و حماقت. زمان اون پهلوی نکبت بجز چندتا خیابون اطراف فرودگاه مهرآباد و خیابونهای مسیر کاخهای سلطنتی کل کشور اوضاعش از افغانستان و اتیوپی بدتر و عقب مونده تر بود

      1. به حسن، آقا حسن راضی نیست با اسمش بیای چرت و پرت بگی بابک،خجالت بکش آدم حسابی، آقا حسن با بی تربیتی با من حرف نمیزنه حیا کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *