فوتبال ایران

استقلال باید قید لیگ را بزند

به گزارش دیلی فوتبال؛ صادق ورمزیار، پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص بازی استقلال و تراکتور اظهار داشت:

استقلال در دیدار با تراکتور نسبت به هفته‌های گذشته کامل‌تر بود و مجیدی توانسته بود زوج‌هایش در خطوط مختلف را بچیند. البته باز هم در این دیدار استقلال همه بازیکنانش را در اختیار نداشت و با این حال نسبت به بازی‌های قبلی عملکرد بهتری از خود ارائه داد. استقلال می‌توانست از این هم کامل‌تر باشد اما کرونا این اجازه را نداد و امیدوارم بالاخره تا پایان لیگ روزی فرا برسد که مجیدی همه نیروهایش را در اختیار داشته باشد.

مربی اسبق آبی‌پوشان ادامه داد:

استقلال در بازی مقابل تراکتور نسبت به دیدارهای قبل عملکرد بهتری داشت اما بازیکنان این تیم هنوز هم به آمادگی صددرصد نرسیده‌اند و شرایط مطلوب ندارند. استقلالی‌ها هم از نظر فردی و هم از نظر تیمی به آمادگی کامل نرسیده‌اند و عدم هماهنگی آنها کاملا مشهود است. نمی‌شود گفت استقلال در این دیدار طرح و برنامه نداشت اما کاملا مشخص است که تیم هنوز به وحدت تاکتیکی نرسیده است.

ورمزیار با اشاره به از دست رفتن موقعیت‌های گلزنی استقلال در بازی با تراکتور گفت:

متاسفانه همه دیدند مهاجمان استقلال موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست دادند که این موضوع به عدم آمادگی بازیکنان و هماهنگ نبودن آنها برمی‌گردد که باید این مشکلات حتما برطرف شوند.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه آبی‌پوشان دیگر شانس زیادی در لیگ ندارند، افزود:

باید واقعیت را قبول کنیم. استقلال دیگر شانس زیادی برای کسب سهمیه در لیگ ندارد. من اگر جای فرهاد مجیدی بودم تمرکزم را می‌گذاشتم روی قهرمانی جام حذفی و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان چون بسیار بعید است که دیگر استقلال بتواند کار خاصی در لیگ انجام دهد. امیدوارم استقلال بتواند انتظارات را در جام حذفی و لیگ قهرمانان برآورده کند.

او با بیان اینکه استقلالی‌ها باید کار بزرگی برای موفقیت در لیگ قهرمانان انجام دهند، خاطرنشان کرد:

موفقیت و حتی صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان کار ساده‌ای نیست. استقلال برای اینکه بتواند این کار سخت را انجام دهد نیاز به مدیر و مربی و بازیکنان بزرگ دارد که باید آماده هرگونه سختی و دشواری باشند.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *