منهای فوتبال

فیلم| افشاگری بی سابقه یک اصولگرا از حسن روحانی در تلویزیون

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از افشاگری بی سابقه محمدحسن قدیری ابیانه فعال سیاسی اصولگرا از حسن روحانی رئیس جمهور سابق ایران در تلویزیون بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، محمدحسن قدیری ابیانه دیپلمات سابق و عضو پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی می گوید: آقای روحانی اصرار داشت ما اروندرود را به صدام ببخشیم!

فیلم افشاگری بی سابقه یک اصولگرا از حسن روحانی در تلویزیون که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم افشاگری قدیری ابیانه از روحانی در آنتن زنده تلویزیون

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۶ دیدگاه ها

  1. ببینید من اصلا به روحانی رای ندادم ولی خدا وکیلی انتظار دارید من که آدم ساده ای هستم حرفهاتون رو باور کنم؟ اگه این طوره چرا این همه مدت ساکت بودی؟ الان می تونی این ها رو توی تلویزیون بگی ولی اون موقع نمی تونستی در گوشی به بعضی ها بگی تا به اون پست های حیاتی و کلیدی کشور رو ندن و یا اصلا تایید صلاحیتش نکنند؟ فکر نمی کنید آدم به شما شک میکنه که ….

  2. روح آنی بیا فرش های دزدیده شده از کاخ اعلی حضرت را پس بده تا از حلقومت نکشیدیم بیرون فکر کردی آنجا خانه دائمی توست نخیر فقط مناسب آریا مهر اعلی حضرت همایونی نوه کورش هخامنشی است و تو باید سریع پس بدهی

  3. نتیجه می گیریم نباید با تخیلات به کسی رای داد این ها فکر کردن اگر ۸سال روحانی رئیس جمهور بشه درِ باغ بهشت باز میکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *