منهای فوتبال

عکس| یارانه یک میلیونی کودکان چه شد؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ یک فعال رسانه ای با انتشار عکس نوشته ای در توییتر از آغاز نشدن واریز یارانه یک میلیونی کودکان و عدم ابلاغ رایگان شدن درمان زیر ۷ ساله ها به مراکز درمانی خبر داد.

در این تصویر که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، این فعال رسانه ای با بیان اینکه طرح های یارانه یک میلیون تومانی کودکان زیر ۵ سال و رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال قرار بود در دهه فجر اجرایی شود، این دو موضوع را درگیر ابلاغیه ها دانست.

عکس یارانه یک میلیونی کودکان چه شد؟ که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| یارانه یک میلیونی کودکان چه شد؟

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس آخرین اخبار از یارانه یک میلیون تومانی کودکان زیر ۵ سال

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

  1. به خاطر این وعده های تو خالی مردم دیگه گول حرفهای اینها را نمی‌خورند خیلی ها میگن ما دیگه رأی نمیدیم تنها جناحی که میگه رأی بدید اصول گرایان هستند چون میخوان رقیبشان اصلاح طلبان را کنار بزنند و راحت مجلس را دست بگیرند و گردن کلفت تر بشن هر چند سگ زرد برادر شغاله یک سال گذشت و کارگران با حقوق پنج میلیون و سیصد هزار تومان که دولت تعیین کرده با بدبختی سر کردند و زنده ماندند من بیشتر از این ناراحتم مجلس حقوق کارگران را دوازده میلیون نماینده کارگران پانزده میلیون و خود دولت نه میلیون پیشنهاد دادند که هیچکدام روی حرف خودشان نماندند مشخص بود دولت به نمایندگان مجلس و کارگران رشوه داد تا بتونه نقدینگی را در دولت نگه داره

  2. از پیشنهاد و تصویب تا ارسال و ابلاغ و دستور اجرایی طول میکشه … این موارد هم تا انجامش، ماهها طول میکشه و وعده در دهه فجر مستند نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *