منهای فوتبال

از کجا بفهمیم دهک چند یارانه هستیم؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ منابع خبری در توییتر از نحوه استعلام گرفتن دهک بندی یارانه ها توسط سرپرستان خانوار خبر دادند.

علیرضا عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به سایت حمایت (hemayat.mcls.gov.ir) از نحوه دهک بندی خود مطلع شوند.

وی افزود: تنها سرپرستان خانوار می‌توانند به این سامانه مراجعه و پس از دریافت کد به صورت پیامکی از طریق تلفن همراه، سایر فرایندهای خود را در این سامانه پیگیری کنند.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

نحوه استعلام دهک بندی یارانه

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. خودمون هم تقریبا میتونیم بفهمیم دهک چندم هستیم، اگر نون شب نداریم بخوریم دهک اول اگر نون داریم ولی پنیر نداریم دهک دوم، اگر گوشت نمیتونیم بخریم و پول دوادکتر هم نداریم و دندونهامون هم خرابه بین دهک سه تاشش واگر مشکل لباس و کرایه خونه است دهک هفتم و دهک هشتم کسانی هستند که تا دهم برج حقوقشون تموم میشه، دهک نهم خانه دارند و چند جا کار می‌کنند و هنوز لنگ هستند. دهک دهم هم که کارشون براهه و هر سال ماشین وخونه عوض می‌کنند. دهک های ده به بالا هم داریم که از ما بهتران هستند و فضولی تو زندگی اونها جرمه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *