منهای فوتبال

عکس| گرین کارت علیرضا دبیر

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از آنچه گرین کارت علیرضا دبیر عنوان شده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

بررسی دیلی فوتبال در این تصویر که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، نشان می دهد عکس ساختگی و حتی دارای ایراد واضح نگارشی است؛ جنسیت گرین کارت جعل شده برای رئیس فدراسیون کشتی ایران «مونث» عنوان شده است.

عکس گرین کارت آمریکای علیرضا دبیر که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| گرین کارت علیرضا دبیر

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس جعل گرین کارت آمریکا برای علیرضا دبیر

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۷ دیدگاه ها

  1. احتمالا در اینستاگرام عررریایی های زیادی برای خر کردن وجود دارد که دست به فتوشاپ زدند و عرررریایی ها هم به شایستگی خر شدند حالا این کارت باغ طویله که تاریخش از اعتبار گذشته کارت حسن روح آنی را نشان دهید

  2. احتیاجی نیست با این کارها قصد تخریب رو داشته باشیم ،،عملکرد ضعیف خودش تو فدراسیون و بیشتر پرداختن به حاشیه ها تا متن نشون میده این جایگاه در حد دبیر نیست ،،و خیلی کوچکتر از اینهاست،،

  3. ضد انقلاب و ضد وطن یعنی فوتوشاپ و دروغ و دروغ و دروغ. اگه دروغ و دغل رو از این جماعت بگیری دیگه هیچی تو چنته ندارن و کاملا لخت و عریان میشن.

  4. اصلا جای تعجب نداره، دیگران که بوقت مرگ بر آمریکا گفتنشان، رگ گردنشان در حد پاره شدن قرار می‌گرفت الان توی آمریکا و کانادا دارند حالشو می‌برند اونوقت میشه این بنده خدا با کوله باری از افتخار، گرین کارت نداشته باشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *