منهای فوتبال

فیلم| عصبانیت شدید مریم امیرجلالی از توهین حمید لولایی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از عصبانیت شدید مریم امیرجلالی از توهین حمید لولایی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو از یک گفتگوی اینترنتی که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، مریم امیر جلالی بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به شوخی توهین آمیز حمید لولایی می گوید: «بهش پیام دادم اون زمانی که تو موتور گازی داشتی من شاسی بلند داشتم! قبل از انقلاب ۱۴ کارمند مرد داشتم؛ کسی که بهم توهین کنه از چشمم میفته!».

فیلم عصبانیت شدید مریم امیرجلالی از توهین حمید لولایی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم واکنش تند مریم امیرجلالی به شوخی توهین آمیز حمید لولایی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۵ دیدگاه ها

  1. تمام سلبریقی های بازیگر کار شبانه روزشون شده مسخره بازی پشت سر هم بد و بی راه میگن همدیگر را دست میندازن غیبت میکنند شوخی بیجا میکنند خانم هاشون با نشان دادن عضلات شادی بخش به آقایون علاف، برای خودشون هوادار جمع میکنند نونشون تو همین کارهاست.

  2. لحن خانم جلالی در کُل ، تند هست ! این یه شوخیِ تلویزیونی ، بوده که برای طنز ، آقای لولایی جمله ی غیر واقعی فقط برای شوخ طبعی گفتن ، و اینکه این خانم از روی بُغض و کینه به دنبال انتقام هستن ، شایسته نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *