منهای فوتبال

فیلم| از رویا تا واقعیت؛ زندگی در کره جنوبی از زبان یک ایرانی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از واقعیت های زندگی در کره جنوبی از زبان یک ایرانی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو از برنامه پاورقی که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، یک ایرانی ساکن سئول از ویژگی های زندگی در کره جنوبی سخن می گوید.

فیلم از رویا تا واقعیت؛ زندگی در کره جنوبی از زبان یک ایرانی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم ویژگی های کره جنوبی از زبان یک ایرانی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۵ دیدگاه ها

  1. شما از این فیلم چی دیدید چرا خودتان را گول میزنید بغل دست کره جنوبی کره شمالی هست که دوست جمهوری اسلامی هست مردم کره شمالی حق ندارند گوشی اندروید داشته باشند یادمه در المپیک کره جنوبی به قهرمانان هر کشور یک گوشی مدل بالای سامسونگ هدیه میداد که قهرمانان کره شمالی از گرفتنش ممانعت کردند و گفتند به درد ما نمیخوره البته به ایرانی ها هم ندادند که موجب اعتراض مسئولان ایرانی شد . کره جنوبی کشوری کوهستانی و پر از دره هست و امکان ساختن شهر بسیار کم است به خاطر همین خانه ها کوچک ساخته میشه ولی یکی از غولهای تکنولوژی و اقتصادی دنیا به حساب می آید در صنعت لوازم خانگی صنعت خودروسازی در صنعت صوتی و تصویری و در خیلی چیزهای دیگر که ایران به گرد کره جنوبی هم نمی‌رسه ولی نمی‌دونم چرا اورانگوتان داره مسخره اش می‌کنه شما هنوز پول نفت که روحانی فروخته نتوانستید از کره بگیرید من یه صحبتی با این اورانگوتان دارم ایران با این وسعت و به اندازه شش کشوربزرگ اروپایی منابع طبیعی داره و با این چاه های نفت و گاز و معادن فلز و محصولات کشاورزی و پتروشیمی که داره چرا مردم ایران اکثراً مستأجر هستند و حتی از پس کرایه خانه بر نمیان غیر از اینه که شما جای دیگه خرج می‌کنید و به ملت نمی‌دید

  2. همه کشورها در مرکز شهر ها و استان‌ها و ایالت هاشون ظاهراً پیشرفت و تکنولوژی هست ولی در کوچه پس کوچه هاشون زندگی وحشتناک و سختی وجود داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *