منهای فوتبال

فیلم| زخمی شدن آمر به معروف توسط اراذل و اوباش

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از زخمی شدن آمر به معروف توسط اراذل و اوباش در کاشمر بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، جوان کاشمری که شاهد مزاحمت دو موتورسوار با حالتی غیرطبیعی برای سه دختر نوجوان می‌شود و به این اوباش تذکر می‌دهد و آنها به جوان حمله‌ور شده و با چاقو به گردن او ضربه می‌‌زنند.

فیلم زخمی شدن آمر به معروف توسط اراذل و اوباش که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم دوربین مدار بسته چاقو خوردن آمر به معروف از اراذل در کاشمر

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۴ دیدگاه ها

  1. امیر قبلاً گفته بود چرا زنها را به ورزشگاه راه نمیدن!!
    و به من گفته بود شما زن ستیز هستید!!
    امیر نظرت راجع به این صحنه چیه؟؟
    این خانومای جوان همون زنانی هستند که به قول تو به ورزشگاه راه داده نمیشن. اون دو نفر موتور سوار هم به ورزشگاه راه داده میشن! نظرت چیه؟؟

  2. این دو موتور سوار همان کسانی هستند که از ناز و اشوه و شکلک در آوردن و قر و اطوار دختران دانشجو حمایت میکنند و میگویند: چکارشون دارید بذارید ما ببینیمشون حال کنیم!!میخواهند ناموس مردم بی حجاب و بی حیا وارد خیابان شوند و یک انگولک نثارشان کنند اما وقتی حرف از خارومادر خودشون به میان می آوریم وحشی می‌شوند هنوز جای سفت نشاشیده اید وگرنه معنی مزاحمت برای دختر مردم را می‌فهمیدید
    فقط دلم میخواد یکیتون به پست من بخورید اونوقت میفهمید کجا چه خبره.
    این دختران بی حجاب همان کسانی هستند که مثل زهرا از بی حجابی حمایت میکنند
    ببینید با این کارهایتان چه هزینه هایی به مردم و دولت تحمیل میکنید! یه مرد با غیرت برای اینکه از ناموس مردم در برابر اراذل دفاع کند نزدیک بود جان خود را از دست بدهد! چرا؟؟؟ آیا دوست دارید به شما تجاوز شود؟؟؟ اگر دوست ندارید مثل آدم رفتار کنید و برای مردان حشری جلب توجه نکنید وگرنه شما را خفت و بعد با کچلخان آشنا میکنند

    1. مصطفی در ده شصت همین ماموران با کلاه کاسکت و موتور چهار سیلندر زنان بدحجاب را انگولک می‌کردند پس این امر مسبوق به سابقه است.
      در ضمن تو کچلخان اعظم را ندیدی که بهش احترام بزاری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *