منهای فوتبال

فیلم| آیا فلسطینی ها ناصبی هستند و به امام علی (ع) توهین می کنند؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از پاسخ به شبهات ناصبی بودن فلسطینی ها بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو از برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، کارشناس برنامه به شبهات فضای مجازی در خصوص اعتقادات مردم فلسطین و آنچه ضدیت آنها با شیعیان عنوان شده پاسخ می دهد.

فیلم آیا فلسطینی ها ناصبی هستند و به امام علی (ع) توهین می کنند؟ که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم پاسخ به شبهه ناصبی بودن مردم فلسطین

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۲ دیدگاه ها

    1. پِخ
      حاظرم قسم بخورم تو حتی حاظر نیستی یه کم از خوشی هایت را با دیگران قسمت کنی چه برسه به جون دادن برای ایران!!!
      به هر حال شعار براندازان بهتر از این نمیشه در گذشته باند تبهکار (ززا) از این نطق ها میکردند و همشون در خارج از کشور مشغول خوشگذرانی هستند.هههههههههههه

  1. خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد. خواهان کسی باش که خواهان تو باشد.
    ج ا دستش نمک نداره و به هر کشوری کمک کرد در آخر نامردی دید. اون از بشار اسد که از سقوط نجات پیدا کرد و حالا معلوم شده موقعیت فرماندهان سپاه رو لو می‌داده، اون از طالبان که با هلیکوپتر سلاح برایشان بردیم و جفتک می‌زند و حالا فلسطین که بعدها ما را خواهند فروخت، عراق هم منتظره قدرت بگیره تا با صادرات نفت از ما حلو بزنه.
    مشکلات اونها گذراست و حل میشه ولی خودمون امکانات استخراج مدرن از منابع گازی و نفتی رو نداریم و از میدان‌های گازی و نفتی ما سهم کشور مارا می‌برند و ما هنوز در خوابیم.

  2. تنها راه محو رژیم صهیونیستی این هست که آسایش و امنیت رو از مردم اسرائیل بگیرید جوری که خودشون اسرائیل رو ترک کنند این کار زمان بر هست و خطراتی داره ولی ممکنه.

    1. خانم آرامش:
      صهیونیست ها دور تا دور خودشان را مثل آغل گوسفند حصار کشیده اند دسترسی به داخل اراضی اشغالی تقریبا غیر ممکن است وگرنه چند میلیون یمنی و عراقی و اردنی و ایرانی و مصری.. یک روزه با هجوم به داخل مرز تارومارشون میکنند یک ماه پیش انصارالله به عربستان گفته بود اگر مرز را باز کنید چند میلیون یمنی حاظر هستند داخل اسرائیل شوند و ریشه صهیون را از جا برکنند صهیونیست ها بسیار به مادیات علاقه و وابستگی دارند و این باعث شده از جان خود بترسند وقتی کوچکترین خطری احساس کنند سریعا گورشان را به مقصد زادگاهشان گم میکنند.

  3. بعد از عملیات طوفان الاقصی، در فیلم‌هایی که از شادی جوانان فلسطینی در فضای مجازی منتشر شد، آن‌ها با شعار‌های یا علی و حیدر حیدر ابراز خوشحالی می‌کردند.
    – مصادیق متعددی برای این موضوع وجود دارد، مثل شهید «ابراهیم النابلسی». این جوان که در شهر جنین شهید شد، از وقتی نوجوان بود، با عشق و ارادت به امام علی(ع) و با استناد به حدیث لا فتی الا علی لا سیف الا ذوالفقار، تصویر شمشیر ذوالفقار را روی دستش خالکوبی کرده بود. یا شهید «خضر عدنان» که بعد از ۸۶روز اعتصاب غذا در زندان اسراییل به شهادت رسید، می‌گفت: ما حسینی هستیم. و معتقد بود قیام و مبارزه مردم فلسطین از قیام امام حسین(ع) الگو گرفته است.
    شهید «باسل الأعرج» هم که دانشجو و فعال رسانه‌ای بود، در موارد متعددی از اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) صحبت کرده بود. او می‌گفت: نمی‌شود مقاوم باشی و حسینی نباشی. شهید باسل در یکی از توییت‌ هایش نوشته بود: «مادرم مرا با عشق به اهل بیت(ع) و دوستان‌ ایشان و دشمنی با دشمنان‌شان شیر داد و غم حسین(ع) را با شیر خود برای من به ارث گذاشت که آن را از مادرش و مادربزرگش گرفته بود. پس سلام بر حسین(ع) و فرزندان حسین(ع).»
    اهتزار پرچم ایران توسط بانوان فلسطینی در صحن مسجد الاقصی
    فلسطین هم مانند ایران از مذاهب و اقوام مختلفی تشکیل شده که شاید همه آنها عقاید یکسان نداشته باشند ولی اکنون همه آنها ایران را کشور دوست و برادر خود میدانند و ایرانی ها را دوست دارند
    ماجرای خون‌های اهدایی از طرف ایران و…
    – برخی در ایران شایعه کرده‌اند در جریان یکی از جنگ‌ها در غزه، مردم ایران برای کمک به مجروحان فلسطینی، اقدام به اهدا و ارسال خون کرده بودند اما مردم فلسطین وقتی فهمیدند خون‌ها ایرانی است، آن را رد کردند. این، خیلی غیرمنطقی است و مردم فلسطین میگویند ما هیچ‌ وقت چنین موضوعی را نشنیدیم. در بی‌اساس بودن این شایعه هم، همین بس که اصلاً مسیر ارتباطی مستقیمی میان ایران و فلسطین وجود ندارد که ایران تصمیم به ارسال محموله خونی برای مجروحان فلسطینی بگیرد. از طرف دیگر، وقتی مردم یک کشور در حال جنگ و زیر بمباران و مجروح در بیمارستان باشند، اصلاً نمی‌پرسند این کمک‌های پزشکی که رسیده، از طرف کدام کشور است؟ چیزی که مشخص است، این است که برخی بدخواهان، این شایعه را در ایران ساخته‌اند و با ضعف اطلاعات مردم و ضعف رسانه‌ای موجود، در جامعه منتشرش کرده‌اند. اینجا، اهمیت کلام مقام معظم رهبری بیشتر معلوم می‌شود که فرمودند ما امروز در جامعه به جهاد تبیین و جهاد رسانه‌ای نیاز داریم.
    اهتزاز پرچم فلسطین در راهپیمایی مردم ایران در حمایت از مردم فلسطین
    درست است که دولت ایران همیشه از ملت فلسطین حمایت کرده اما بخشی از مردم ایران، دلیل این موضوع را نمی‌دانند. ممکن است دولت در تشریح چرایی این حمایت‌ها، بگوید چون فلسطین یک کشور مسلمان است. اما این استدلال شاید برای آن بخش از جامعه ایران که زیاد مذهبی نیستند، قابل قبول نباشد. بنابراین باید آن‌ها را با استدلال منطقی دیگری آگاه و قانع کرد. این مشکل در زمان جنگ سوریه هم وجود داشت و نقش‌آفرینی ایران در آن جنگ برای بخشی از جامعه، قابل قبول نبود. مسلماً این افراد با استدلال دفاع از حرم، قانع نمی‌شدند. بنابراین برای آن‌ها توضیح داده شد که کمک ایران به سوریه برای جنگ با داعش، حرکتی در جهت حفظ امنیت ملی است چون باعث می‌شود این جنگ به مرز‌های ایران کشیده نشود. بنابراین جهاد رسانه‌ای در چنین موقعیت‌هایی معنا پیدا می‌کند. متأسفانه ضعف رسانه‌ای، یک مشکل مشترک در کشور‌های منطقه است اما با توجه به اینکه ایران، پیشرفته‌ترین کشور منطقه محسوب میشود باید در این باره اقدامی انجام شود تا مردم ناآگاه ایران بدانند که همه ما مسلمان هستیم و مورد ظلم استکبار جهانی از جمله آمریکا و صهیونیست نژادپرست کودک کش قرار گرفته ایم.
    قوم یهود نه!! قوم نژادپرست صهیونیست درست است! فرق است بین این دو!!
    مردم فلسطین از چند قوم و نژاد و مذهب هستند که طی ۷۵ سال اخیر تحت شکنجه کشتار و مصادره اراضی خود از سوی صهیونیست واقع شده اند و صهیونیست خود را قوم برگزیده خدا میداند و دیگر انسانها را برده خود میداند به همین دلیل نیت شوم از بهر تا نهر را در سر می پروراند(از بهر و دریای مدیترانه تا بین النهرین که همان نهر دجله و فرات و مرز ایران است) قوم عرب و یهود هزاران سال به صورت مسالمت آمیز با دیگر اقوام از جمله مسیحیان و دیگر اقوام بومی ساکن در بیت المقدس زندگی کرده اند ولی صهیونیست به خواست انگلیس صلح و سازش را در فلسطین و در بین اقوام ساکن این سرزمین نابود کرد.
    مردم فلسطین تحت محاصره همه جانبه از سوی کشورهای خائن عربی که حاکمان آن دست نشانده غرب و صهیونیست است قرار گرفته اند به همین دلیل از خارج شدن مردم غزه برای دریافت خدمات پزشکی و حتی مهاجرت به سوی کشورهای خود جلوگیری میکنند تا به درخواست اربابان آمریکایی و صهیونیستی قتل عام شوند.
    ولی مردمِ این کشورهای خائن با اهالی غزه همدل و همصدا هستند و با آنها همدردی میکنند.
    قبل از آنکه بگویید هیچ کشوری از مردم مظلوم غزه حمایت نمی‌کند تصاویر و فیلم های دستگیری دانشجویان و استادان دانشگاه های آمریکا و فرانسه را که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان آمده اند ببینید که چگونه توسط پلیس وحشی دستگیر می‌شوند
    حتی آنها فهمیده اند و ما هنوز نفهمیده ایم.
    ای افسوس!
    اگر آزاد نیستی لااقل آزاده باش

  4. من کاری با فلسطین ندارم ولی آنها معاویه را امیر المومنین میدانند چون معاویه خدمات زیادی به آنها کرده مسجد خالد بن ولید در فلسطین با موشک اسرائیل تخریب شد خالد کسی بود که در جنگ احد باعث شد پیغمبر مغلوب شود و حمزه سیدالشهدا در آن جنگ شهید شد در زمان ابوبکر خالد شخصی را به علت پرداخت نکردن مالیات کشت پدر کنار جسد ش به زنش تجاوز کرد که عمر میخواست قصاصش کند ولی ابوبکر مانع شد این از این تا اینجا باید فهمیده باشید فلسطینی چه عقیده‌ای دارد دوم اینکه این جماعت هیچ ارزشی برای هیچ کشوری ندارد و فقط از وجود آنها برای تضعیف بنی اسرائیل استفاده میشه دلیلش هم این است که وقتی آنها را میکشند هیچ دولتی حمایت نمی‌کنه و فقط مردم هستند که تظاهرات الکی برپا میکنند شما ببینید زمانی که مردم غزه به سمت مرزهای کشورهای مسلمان پناه می‌برند پلیس و ارتش به سمت آنها تیر اندازی میکردند تا آنها برگردند تا آنجا خالی نماند مصر اردن ترکیه از جمله این کشورها بودند شما هم الکی فریاد وا محمدا سر نده خریدار نداره پرده ها کنار رفته

  5. مردم اهل تسنن بلوچستان به حضرت علی علیه السلام احترام خاصی قائل هستند و بعضی اسامی ائمه اطهار را دارند ولی در فقر و محرومیت زندگی می‌کنند، اینها واجب ترند یا مردم فلسطین که خون ما شیعیان را نجس می‌دانند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *