فوتبال ایرانویژه

نتیجه بازی استقلال و سایپا در هفته هفتم لیگ برتر

به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های استقلال و سایپا در چارچوب بازی های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۴ بر صفر به سود آبی پوشان به پایان رسید.

عارف غلامی در دقیقه ۹، محمد دانشگر در دقیقه ۴۹، وریا غفوری در دقیقه ۶۷ و سجاد آقایی در دقیقه ۸۹ گل های استقلال را به ثمر رساندند.

شاگردان استراماچونی با این پیروزی ۹ امتیازی شدند و به رده هفتم صعود کردند و سایپا نیز ۷ امتیازی باقی ماند.

نتیجه بازی استقلال و سایپا در هفته هفتم لیگ برتر

گزارش زنده نیمه اول بازی

دقیقه ۹ (گل اول استقلال به سایپا – عارف غلامی): ارسال داریوش شجاعیان از روی نقطه کرنر روی سر عارف غلامی آمد و مدافع جوان استقلال موفق شد با ضربه سر دقیق برای تیمش گلزنی کند.

دقیقه ۱۲: حرکت قائدی در سمت راست محوطه جریمه سایپا به غفوری رسید که ارسال کوتاه او و ضربه آکروباتیک قائدی با فاصله زیادی از دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۳۲: پاس شجاعیان و شوت از راه دور علی کریمی از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت.

نیمه اول دیدار استقلال – سایپا به پایان رسید.

نتیجه بازی استقلال و سایپا در هفته هفتم لیگ برتر

گزارش زنده نیمه دوم بازی

دقیقه ۴۹ (گل دوم استقلال به سایپا – محمد دانشگر): عارف غلامی مثل نیمه اول روی ارسال کرنر ضربه سر خود را به سمت دروازه سایپا زد و این توپ با چاشنی شانس و البته دخالت دانشگر وارد دروازه سایپا شد.

دقیقه ۶۵: ارسال خطرناک بازیکن سایپا روی دروازه استقلال به هم‌تیمی او نرسید و موقعیت خوب سایپا از دست رفت.

دقیقه ۶۷ (گل سوم استقلال به سایپا – وریا غفوری): داور خطای داخل محوطه جریمه روی زکی‌پور را پنالتی به سود استقلال اعلام کرد و غفوری موفق شد این ضربه را به گل تبدیل کند.

دقیقه ۷۴: شوت سلیمانی از پشت محوطه جریمه با فاصله تقریبا زیادی از بالای دروازه استقلال به اوت رفت.

دقیقه ۸۹ (گل چهارم استقلال به سایپا – سجاد آقایی): دیاباته صاحب موقعیت تک به تک شد اما این توپ را گوهری دفع کرد و در برگشت توپ به سجاد آقایی رسید تا این بازیکن جوان با ضربه بغل پای نرم برای استقلال گلزنی کند.

دیدار دو تیم استقلال و سایپا به پایان رسید.

ترکیب اصلی استقلال و سایپا در ابتدای بازی:

تیم استقلال

حسین حسینی، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، عارف غلامی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، وریا غفوری، داریوش شجاعیان، محمد دانشگر و آرش رضاوند

تیم سایپا

احمد گوهری، روزبه شاه علی دوست، طاها شریعتی، امیرحسین حسین‌زاده، محمد شریفی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری، معین عباسیان، عارف حاجی عبدی، محمدرضا سلیمانی و ابولفضل جلالی

نتیجه بازی استقلال و سایپا

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *