فوتبال ایرانویژه

نتیجه بازی پرسپولیس و پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر

به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های پرسپولیس و پیکان در چارچوب بازی های هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید.

تک گل این بازی را احمد نوراللهی در دقیقه ۵۴ برای پرسپولیس به ثمر رساند.

با این نتیجه پرسپولیس ۲۷ امتیازی شد و حالا شانس اول قهرمانی در نیم فصل لیگ برتر است؛ سرخپوشان در صورت کسب یک امتیاز از بازی معوقه می توانند قهرمان نیم فصل شوند.

دقایق حساس بازی پرسپولیس و پیکان:

دقیقه ۹: احمد نوراللهی توپ را به روی دروازه پیکان ارسال کرد اما ضربه وحید امیری را دروازه‌بان پیکان راهی کرنر کرد.

دقیقه ۱۰: نعمتی و آقایی هرکدام به نوبت اقدام به شوتزنی کردند اما توپ ثمری نداشت و در نهایت هم راهی اوت شد.

دقیقه ۳۱: نادر محمدی یکی از پرتاب‌های اوت معروف خود را انجام داد اما ضربه سر مهاجم پیکان با اختلاف تقریبا زیادی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶: امید عالیشاه نفوذ خوبی به محوطه جریمه پیکان داشت اما او نتوانست پاس خوبی به هم‌تیمی خود بدهد و در نهایت با دخالت مدافعان توپ در اختیار دروازه‌بان پیکان قرار گرفت.

دقیقه ۴۲: ضربه سر فرزاد حاتمی را حامد لک در اختیار گرفت.

دقیقه ۵۰: ضربه سر وحید امیری به سمت دروازه پیکان پس از برخورد به تیر دروازه برگشت داده شد.

دقیقه ۵۴ (گل اول پرسپولیس به پیکان – احمد نوراللهی): بازیکنان پرسپولیس کار ترکیبی زیبایی انجام دادند و در نهایت با پاس زمینی عالیشاه، نوراللهی موفق شد دروازه پیکان را باز کند.

دقیقه ۶۹: مجید عیدی شوت سرضرب و محکم را روانه دروازه پرسپولیس کرد و توپ پس از برخورد به تیر افقی دروازه توسط مدافعان پرسپولیس دور شد.

دقیقه ۹۰+۲: اشتباه حامد لک در خروج از دروازه موقعیت گلزنی برای پیکان فراهم کرد که ضربه بازیکن پیکان را سیدجلال حسینی از روی خط دروازه برگرداند.

نتیجه بازی پرسپولیس و پیکان

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *