منهای فوتبال

پخش زنده مبارزه امیر علی اکبری با حریف کره ای کانگ جی وون امروز جمعه ۱۵ اسفند ۹۹

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ مبارزه MMA امیر علی اکبری با کانگ جی وون حریف کره ای در چارچوب مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی وان چمپیونشیپ امروز جمعه ۱۵ اسفند ۹۹ ساعت ۱۶ پخش خواهد شد.

امیر علی اکبری که به تازگی سازمان One Championship قرارداد بسته در اولین مبارزه مقابل حریف سرسخت کره ای یعنیکانگ جی وون رقابت می دهد.

پخش زنده فایت امیر علی اکبری و کانگ جی وون را از کدام شبکه ها دنبال کنیم؟


حدود دو سال از آخرین مبارزه قهرمان ایرانی هنرهای رزمی ترکیبی می گذرد و او در این مدت اگر چه تمریناتش را به طور مداوم ادامه داده اما از مبارزه دور بوده است.

در آن سوی میدان کانگ جی وون فایتر سنگین وزن اهل کره جنوبی از سال ۲۰۱۸ به صورت حرفه ای وارد MMA شده و تا به امروز چهار مبارزه در قفس داشته که تمام مبارزاتش را در همان راند اول با پیروزی پشت سر گذاشته است.

اگر هنگام پخش زنده مبارزه امیر علی اکبری و کانگ جی وون می خواهید این فایت را آنلاین تماشا کنید، سرویس منهای فوتبال دیلی فوتبال این امکان را برای شما فراهم کرده است.

«برای تماشای آنلاین مبارزه اینجا کلیک کنید»

همچنین در نظر داشته باشید، فیلم کامل فایت امیر علی اکبری با حریف کره اش دقایقی پس از پایان مبارزه در در لینک زیر بارگذاری خواهد شد.

فیلم مبارزه کامل امیر علی اکبری با حریف کره ای کانگ جی وون

پخش زنده مبارزه امیر علی اکبری با حریف کره ای کانگ جی وون امروز جمعه 15 اسفند 99

پخش زنده مبارزه امیر علی اکبری با حریف کره ای

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۸ دیدگاه ها

  1. با سلام من فکر میکنم علت باختش دست کم گرفتن حریف بود همیشه ادم هایی که طرف مقابل را دست کم میگیرند به نظر من علاوه بر این که به خودشون ضربه میزنند به حریف مقابل هم احترام نمیزارند .

  2. امیر علی باید از همین حالا بفکر تلافی در آینده باشه.این کره ای ها در واقع از ایرانیها بد جوری زهری هستند چون ایران در کره پوزه شان را در فوتبال به زمین مالیده.از اون جهت ضد هستند

  3. چند نکته به علی اکبری عزیز درست مثل شکست مقابل کروکاپ وقتی ضربه مشت می زنی سریع سرتو بکش عقب ۲ سعی کن از فنون کشتی وبه محض خواباندن حریف از ضربات پرقدرت آرنج به سبک موساسی استفاده کن علی الخصوص وقتی حریف رقص پا زیاد می کند ریسک نکن وقتی بخوابونی از رقص پا می افتد وضربات پرقدرت آرنج به سبک موساسی تمام حریفات زانو می زنند چون همه اینها در کشتی مقابلت تسلیمند همین کره ای اگه ریسک سرپا نمی کردی وپس از دومشت اول که زدی کمرش می گرفتی در جا همان گوشه میخوابیدوبا آرنج تمامش می کردی علیهذا شانس با او بود از توانایی وقدرتت کم نمی کند مطمینم وایمان دارم کمربند مال توست بشرطی که ریسک نکنی وبچسبی به حریفا وبا کشتی نفس شان رابگیری ودر خاک آرنج بزنی دمت گرم دوست دارم ضمنا مشتها به چانه حریف بزن زود از هوش میره چون چانه به مرکز گیج گاه وصله

  4. اگه دقت کنید قبل اون ضربه امیر خان یکی دوتا مشت به صورت میزنه چون اون قدرت لازم نداشت حریف در ادامه ضربه پرقدرتی میزنه.حیف شد.هیچکس فکر نمیکرد شکست بخوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *