فوتبال ایرانویژه

نتیجه بازی استقلال و پیکان در یک شانزدهم نهایی جام حذفی

به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های پیکان و استقلال در چارچوب بازی های مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.

گل های این بازی را شیخ دیاباته در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و محمد دانشگر در دقیقه ۳۸ برای استقلال و ابراهیم صالحی در دقیقه ۵۸ برای پیکان به ثمر رساندند.

با این نتیجه تیم فوتبال استقلال به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران صعود کرد.

دقایق حساس مسابقه استقلال و پیکان:

دقیقه ۸: مهدی قائدی در داخل محوطه جریمه پیکان سرنگون شد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۱۳: ضربه ایستگاهی وریا غفوری بعد از برخورد به تیرک دروازه مقابل شیخ دیاباته فرود آمد و تکل بازیکن پیکان روی پای دیاباته منجر به اعلام پنالتی به سود استقلال شد.

دقیقه ۱۷ (گل اول استقلال به پیکان – شیخ دیاباته): دیاباته ضربه پنالتی استقلال را وارد دروازه پیکان کرد.

دقیقه ۳۸ (گل دوم استقلال به پیکان – محمد دانشگر): ارسال یک توپ بلند از جناح چپ توسط محمد نادری با ضربه دقیق دانشگر به گل دوم استقلال تبدیل شد.

دقیقه ۵۸ (گل اول پیکان به استقلال – ابراهیم صالحی): اشتباه مدافعان استقلال فرصت خوبی برای ابراهیم صالحی ایجاد کرد و شوت او در داخل محوطه جریمه، اختلاف را به حداقل رساند.

دقیقه ۷۰: اشتباه دروازه بان پیکان فرصت خوبی برای مرادی ایجاد کرد ولی شوت بابک مرادی را نادر محمدی در آستانه تبدیل شدن به گل، به کرنر تبدیل کرد.

دقیقه ۷۴: فرصت خوب گلزنی برای استقلال و فرشید اسماعیلی اما شوت این بازیکن در دهانه دروازه پیکان به اوت رفت.

دقیقه ۷۶: شوت آرش قادری را رشید مظاهری در آغوش گرفت.

دقیقه ۸۰: پاس ارسلان مطهری به مرادی در دهانه دروازه پیکان می‌توانست به گل تبدیل شود ولی شوت بابک مرادی را نادر محمدی از روی خط دروازه بیرون کشید.

دقیقه ۸۴: ضربه سر مرادی به تیرک دروازه پیکان برخورد کرد و در ادامه شوت مهدی قائدی را دروازه بان پیکان با واکنشی به موقع دفع کرد.

نتیجه بازی استقلال و پیکان

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *