فوتبال ایران

پژمان نوزاد در لیست ۱۰۰ سرمایه گذار برتر دنیا

به گزارش دیلی فوتبال؛ نشریه فوربس لیست ۱۰۰ سرمایه گذار برتر جهان را منتشر کرده و پژمان نوزاد، بازیکن سابق استقلال در رتبه پانزدهم این لیست جای گرفته است.

پژمان نوزاد که سابقه بازی کردن در تیم هایی چون استقلال و وحدت را در کارنامه داشته و البته در دنیای رسانه نیز فعالیت کرده است، حالا در لیست ۱۰۰ سرمایه گذار نشریه فوربس قرار گرفته است.

پژمان نوزاد، در دهه ۱۹۸۰ به همراه خانواده اش از تهران مهاجرت کرده و در ادامه در یک فرش فروشی در پالو آلتو در کالیفرنیا مشغول به کار شد. در این صنعت بود که پژمان نوزاد الفبای تکنولوژی را پیش از پیشرفت بزرگ خودآموخت و در ادامه صاحبان آن فرش فروشی یک صندوق سرمایه گذاری تاسیس کردند. حالا پژمان نووزاد شریک مدیر موسس Pear VC شده و ارزش سهام این کمپانی ۵۰ میلیارد دلار برآورد شده است.

به همین علت، پژمان نوزاد امسال در کنار شریک خود مر هرشنسون امسال برای اولین بار در لیست ۱۰۰ سرمایه گذار برتر جهان در نشریه فوربس جای گرفته و رتبه پانزدهم را به خود اختصاص داده است. پژمان نوزاد که در گذشته بازیکن عرصه فوتبال بوده، در حال حاضر سردبیر فوتبال مدیا، یک آژانس تبلیغاتی و پلتفرم فوتبال دیجیتالی واقع شده در انگلیس نیز است.

همچنین در سال ۲۰۱۴ و در ایالت متحده جایزه الیس نیز به پژمان نوزاد اهدا شد. این جایزه به افرادی تعلق می گیرد که قادر به حفظ ارتباط و پاسداشت میراث قومی و گذشته خود نیز هستند.

پژمان نوزاد در مقطعی در تیم جوانان استقلال بازی می کرد که هدایت این تیم بر عهده محمد صلاحی بود و ستاره هایی چون مجید نامجومطلق، محسن گروسی و رسول غنی زاده نیز در این تیم مشغول به بازی کردن بودند. پژمان نوزاد در ادامه روی به حضور در عرصه رسانه آورده و در نشریه ابراز ورزشی فعالیت می کرد.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *